Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Vanaf begin dit jaar kan je de "Een dans om nooit te vergeten" missie starten door op het dansende koppel in het park te klikken. Zodra je de missie hebt geaccepteerd krijg je 7 dagen de tijd om de extra's (vloerkleden en dansverlichting) te ontgrendelen. Je kan ook langer over deze missie doen, maar dan speel je enkel de hobby salsadansen vrij en zal je niet de vloerkleden en dansverlichting ontgrendelen. In dit topic kan je een walkthrough vinden over hoe je deze missie moet volbrengen.

Afbeelding

Afbeelding

Volbreng de missie 'Een dans om nooit te vergeten' om kans te maken op dit heupwiegende materiaal:
- De hobby salsadansen
- Exotische vloerkleding voor de huizen van jouw Sims*
- Dansverlichting voor de interieurs van je Sims*
* dit ontgrendel je alleen als je de missie binnen 7 dagen haalt

Tip: een aantal opdrachten waaronder opdracht 12, 16 en 29 kan je eerder starten om tijd te besparen. Doe deze opdrachten in een huis die je vervolgens niet meer bezoekt totdat je deze opdracht krijgt. De taak wordt pas volbracht als je het huis bezoekt.

1. Kijk naar het danspaar (2 minuten).
2. Enthousiast zijn tegen een Sim over dansers (12 seconden).
3. Praat met de dansers (15 minuten).

Afbeelding
4. Ga met de auto in het park naar de villa.

Afbeelding
5. De villa verkennen (2 uren). Tik op een willekeurige plek in het gebouw of op een voorwerp en kies 'Villa verkennen.'
6. Laat 5 Sims naar de villa komen.

Afbeelding
7. Hapjes eten (10 minuten). Je vindt de hapjes op de tafel in het midden van de villa.

Afbeelding
8. Laat 5 Sims de Fantasia's aanmoedigen (2 minuten). Tik op de Salsa-jukebox die in de balzaal van de villa staat en kies 'Aanmoedigen.'
9. Laat 2 stellen Sims met elkaar kletsen (10 uren en 30 minuten).

Afbeelding
10. Bedank de Fantasia's (1 minuut).
11. Laat alle Sims de villa verlaten.
12. Laat een Sim een winterslaap houden (in een bed) (24 uren).
13. Salsa dansen bij een stereo-installatie (16 seconden).
14. Lees 'Pittige Salsa' uit een boekenkast (7 uren en 30 minuten).
15. Plaats een advertentie op een computer (12 minuten).
16. Teel pompoenen (24 uren).
17. Check e-mail op een computer (36 seconden).
18. Stuur een Sim naar het park.
19. Wacht opgewonden op een parkbankje (8 uren en 30 minuten).

Afbeelding
20. Dansers beoordelen. Tik op alle kandidaten en kies 'Danser beoordelen.' Zorg dat je ze stuk voor stuk beoordeelt! (5 seconden, 6 seconden en 8 seconden).
21. Breng 2 Sims in het park samen.
22. Doe hilarisch tegen een andere Sim (4 uren en 30 minuten).
23. Met andere Sim dansen (3 seconden).
24. Laat 2 Sims tegelijk naar een filmmarathon kijken.

Afbeelding
25. Laat 2 Sims een lang schaakspel spelen.
26. Laat 2 Sims samen een maaltijd eten. Kook een maaltijd en laat 2 Sims daarvan een bord nemen.
27. Laat 2 Sims op muziek uit de stereo-installatie dansen.
28. Samen dansen oefenen (samen dansen) (1 uur en 30 minuten).
29. Laat een Sim een winterslaap houden in een bed (overwinteren) (24 uren).
30. Stuur een Sim naar het park.

Afbeelding
31. Gemiauw onderzoeken (onderzoek de brug in het park) (5 minuten).
32. Kat onder de brug redden (10 uren en 30 minuten).
33. Breng twee Sims samen in de villa (ga weer via de auto in het park naar de villa).

Afbeelding
34. Verontschuldigen voor te laat zijn (12 seconden).

Afbeelding
35. Dansen in de villa. Tik terwijl je een Sim geselecteerd hebt op de jukebox en kies 'Op partner wachten'. Tik terwijl de Sim aan het wachten is nogmaals op de jukebox en kies 'Met partner dansen.' (4 uren en 30 minuten).
36. Laat alle Sims de villa verlaten.

Afbeelding

Afbeelding

Nadat je de "Een dans om nooit te vergeten" missie hebt voltooid zal meteen de salsa dansen hobby starten. Je hebt dan 7 dagen de tijd om alle medailles te verzamelen waardoor je de Latinovilla ontgrendelt. Voor deze hobby heb je twee Sims nodig.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Wijzigingen in taken en tijden
Soms veranderen er tijden of taken. Hieronder vind je een overzicht van de wijzigingen (deze zijn verwerkt in versie 1).
Mydwryl schreef: 5. De villa verkennen (8 uren en 30 minuten 2 uren).

Advertentie

MartineM schreef:Ik zit vast bij opdracht 23, hoe vaak ik ook mijn sims met elkaar laat dansen. Het werkt niet. Heeft nog iemand dit?
Ik had een foutje gemaakt met de walkthrough. Die interactie duurt 3 seconden ipv 10. Als het goed is zie je nog een andere niet romantische optie die 3 seconden duurt, die moet je hebben.
Nefje schreef:
MartineM schreef:Ik zit vast bij opdracht 23, hoe vaak ik ook mijn sims met elkaar laat dansen. Het werkt niet. Heeft nog iemand dit?
Ik had een foutje gemaakt met de walkthrough. Die interactie duurt 3 seconden ipv 10. Als het goed is zie je nog een andere niet romantische optie die 3 seconden duurt, die moet je hebben.
Ja, het is gelukt!
Hoeveel mensen kunnen dansen bij een jukebox bij mij lukt 2 paren soms 3 paren maar ik dacht dat dat normaal 5 paren moesten zijn maar het enige dat hij doet is na 2 paren zeggen wachten op dansparten en als hij normaal zegt dansen (iets salsa achtigs) zegt hij gwn: wachten op danspartner is dat normaal?
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16