Nefje en Dieter, dank jullie wel.
Nefje schreef:Bedankt Libby! (moet nog steeds aan de 'nieuwe' naam wennen hoor)
Haha, noem me op het De Sims 3 forum ook Libby. Dan kan je goed wennen. Deze naam heeft altijd mijn voorkeur gehad maar op het forum was de naam al vergeven, hier gelukkig niet. Dat is één van de voordelen van een relatief nieuw forum. Dat de meeste namen nog niet gebruikt zijn door anderen.
Nefje schreef:Heeft iedereen een gezellige avond gehad?
Ik in ieder geval wel. Heb het dit jaar in Leiden gevierd. Was zeer gezellig, maar ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat er zoveel vuurwerk zou worden afgestoken. Er waren jongeren die een heel spoor van afgebrand vuurwerk hebben achtergelaten. Verder zit ik helemaal vol van de oliebollen.
Ik heb niets bijzonders gedaan. Lekker avondje achter de PC. En ipv oliebollen had ik kaaskoekjes. Het was wel de eerste Oud&Nieuw dat mijn huishouden niet meer alleen uit mij bestaat maar dat Sammy, mijn poes, er is. Ze is heel flink geweest met al dat vuurwerk maar om 0.00 ging ze toch maar even in de badkamer zitten. Dat vuurwerk was inderdaad wel heftig, not a big fan van al dat geknal. En toen kreeg ik het "briljante" idee om d'r op te tillen en uit het raam naar het vuurwerk te kijken. Ik dacht, dan ziet ze al die leuke kleurtjes en is ze niet bang. Ik heb wel eens betere ideeën gehad! Sammy sprinte weg. Mijn jaar was best intens, dus het is mijn intentie, om de investeringen die ik in meZelf heb gestopt de afgelopen jaren in 2012 te oogsten. Beetje vage zin, ach zolang ik het maar begrijp.
Leiden vind ik een leuke stad. Ik heb daar op kamers gewoond, al is dat al 15 jaar geleden, en ik heb me goed vermaakt in Leiden.
Warme groeten,
Libby