Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hoi allen,

Ik moet nog veel huizen en woonboten hebben en wil dan nog meer Sims hebben en de baby's. Dan kan ik proberen om nog meer Sims te maken he? Dat kan denk ik wel en ben nog lang niet klaar om alles te bouwen en om nog meer Sims te maken. En...hoe meer Sims ik heb,des te beter dat ik die Sims meer aan de andere beroepen,kan doen en des te beter,ik meer Simsdollars krijg. Hopelijk kan dat en ik mag t ook zelf weten toch?

Grt,

frankieboy1992

Advertentie

Hoi,

Inderdaad, hoe meer Sims je hebt, hoe meer je er aan het werk kan zetten, dus hoe meer inkomsten. Het spel heeft, als ik me goed herinner, wel een absoluut maximum van 32 (edit: dit moet 34 zijn) Sims.

Om meer Sims te krijgen, zul je veel XP's moeten verzamelen om snel in niveau te stijgen. De hoogte van je niveau bepaalt namelijk het maximaal aantal Sims dat je kan hebben. Zelf zit ik op dit moment op niveau 46 en mag maximaal 29 Sims hebben.

Om zo snel mogelijk die XP's bijeen te krijgen, is het belangrijk dat je je Sims steeds zoveel mogelijk bezig houdt met hobby's, werk en opdrachten.
Laatst gewijzigd door Sim Plist op 06 mei 2018, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Jaa dat is ook weer zo..32 Sims?? Mag er GEEN meer komen? Ik heb nu maximaal 28 Sims en zit bijna in niveau 43 en uhmm..ik kan later toch wel heel veel Sims hebben,als t de mogelijkheid is? heb nu 24 volwassen Sims en 4 baby's. Kan ik er dan miss nog meer krijgen? Dat zal ik wel heel erg leuk vinden:). En ja...dat was ik wel van plan.
Ik heb het even nagezocht. Het absolute maximum aan Sims is 34, niet 32 zoals ik dacht.

Meer dan 34 laat het spel helaas niet toe. Als je zover bent krijg je een melding dat je de limiet voor het aantal sims bereikt hebt.
Kleine aanvulling hierop het absolute maximum ligt op 35 sims en tegen die tijd kunnen er 6 op 1 perceel wonen, dan moet je wel vip level 10 bereikt hebben.

34 klopt op nivo 55 en als je geen echt geld kan of wil investeren.
Heel erg bedankt...uuhm wat ik wel wil zeggen is:ik heb heleboel huizen he en dat ik veel getrouwde Sims heb...Hoe kan ik dan al die huizen bouwen dan? En..heb 24 volwassen Sims en 4 baby's....Want heb nu 28/28 Sims en als t 34 max is. Hoe kan ik dat verder oplossen?? Want..ik heb veel huizen en woonboten he wat ik kan bouwen. En...ik heb ook GEEN VIP he en ik ga t ook zeker NIET met echt geld doen. Maar...hebben jullie dan nog tips? Van hoe ik t verder moet aanpakken. Ik hoor t wel
Ieder speelt het op zijn eigen manier en soms moet je sims laten verouderen voor opdrachten. Zelf heb ik standaard 3 baby's omdat je maar 3 xylofoons voor de hobby kan gebruiken. 3 peuters 2 tieners en 2 van de andere kinderen 2 senioren de rest is volwassen bij elkaar 34

Je kan hoe dan ook niet elk perceel bewonen daar heb niet genoeg Sims voor