Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hallo,

Sinds een week of twee speel ik Sims Freeplay en ben nu al hartstikke verslaafd :shock:. Ik heb echter wat vraagjes.

Ik moet een missie doen bij mijn buren (o.a. Gitaar oefenen en houtsnijwerk). Ik heb beide gevonden in de stad van een buur maar als ik er op klik verschijnt er boven mijn sim een stopteken, weten jullie wat dit betekend?

En nog een vraagje, is het mogelijk om buren toe te voegen zonder ze op Facebook te connecten?

Bedankt alvast!

Advertentie

Hoi,

Voor deze opdrachten is een volwassen Sim nodig. Zou het kunnen zijn dat je een tiener of jonge Sim probeert te gebruiken?

Ik ben niet echt thuis in andere methodes dan Facebook, maar dit is in het kort wat ik er over heb kunnen vinden (als de informatie tenminste nog klopt):

Voor Apple producten is er Game Center als alternatief, voor Android is het alternatief Google Play Games.
Ik weet niet of je twee methodes naast elkaar kan gebruiken of hoe je een en ander bij Game Center of Google Play Games instelt.
Je zal wel buren moeten zoeken die ook dezelfde methode gebruiken (dus als je Game Center gebruikt kun je alleen buren hebben die dit ook gebruiken).

Maar misschien dat anderen hier meer over weten.
Hoi! Ik ben op zoek naar een buur die een brandweer trap met paal heeft! Zou iemand mij toe kunnen voegen via gamecenter? Ik heet lindeboompje.
Hallo ik moet een missie doen bij de buren
Oefen een toespraak voor de spiegel van je buren.
Nou speelt mijn man ook dit spel en heeft een spiegel geplaatst in een van zijn woningen van zijn stad voor mij zodat ik die missie kon voltooien. Maar als ik mijn sim naar zijn stad stuur naar dat huis hangt er geen spiegel en als bij hem zelf bij het spel kijkt hangt die spiegel er wel. Hoe kan dat.
En wat moet ik nu doen.
Mijn andere buren hebben geen spiegel hangen.

En nog een vraag mijn dochter speelt dit spel ook maar heeft geen facebook, hoe kan dan toch die missies bij de buren voltooien.

Groetjes Frouke
Hallo,

@Vraag1:

Het duurt een tijdje voordat wijzigingen doorgevoerd worden. Ik vermoed dat dit slechts één keer per week gebeurt.
Gelukkig hoef je daar niet op te wachten. Degene die de spiegel heeft geplaatst, kan de gegevens "uploaden naar de cloud". Dit gaat heel eenvoudig:

Start het spel op en klik op de groene knop met de drie witte stippen. Klik op de knop met het wolkje. Kies er tenslotte voor om de gegevens te uploaden.
Als alles goed gegaan is, krijg je nu een melding dat de opgeslagen gegevens met succes geüpload zijn naar de cloud.

Als buur zou je de spiegel nu moeten kunnen zien. Mocht je al in zijn stad aanwezig zijn, dan zal je misschien eerst even terug moeten gaan naar je eigen stad en weer opnieuw de stad bezoeken.

@Vraag2:

Het beste zou zijn een Facebookpagina aan te maken. Ook dient de leeftijd, die bij het installeren van het spel is ingesteld, minimaal 15 of 16 jaar te zijn. Om dit eventueel aan te passen:
Gegevens net als boven beschreven, uploaden naar de cloud en het spel opnieuw installeren met een hogere leeftijd. Tijdens de installatie wordt automatisch gevraagd of de opgeslagen gegevens gebruikt moeten worden.

Mocht het niet gewenst zijn om Facebook te gebruiken, dan is er voor Apple-gebruikers het alternatief Gamecenter. Er kan dan echter alleen met buren verbonden worden die ook Gamecenter gebruiken. Dit zou met behulp van de Gamecenter App geregeld moeten kunnen worden.

In geval van Android i.p.v. Apple: zie het onderwerp "Geen social netwerk".
Sim Plist » 02 maart 2018, 11:32 schreef:Hallo,

@Vraag1:

Het duurt een tijdje voordat wijzigingen doorgevoerd worden. Ik vermoed dat dit slechts één keer per week gebeurt.
Gelukkig hoef je daar niet op te wachten. Degene die de spiegel heeft geplaatst, kan de gegevens "uploaden naar de cloud". Dit gaat heel eenvoudig:

Start het spel op en klik op de groene knop met de drie witte stippen. Klik op de knop met het wolkje. Kies er tenslotte voor om de gegevens te uploaden.
Als alles goed gegaan is, krijg je nu een melding dat de opgeslagen gegevens met succes geüpload zijn naar de cloud.

Als buur zou je de spiegel nu moeten kunnen zien. Mocht je al in zijn stad aanwezig zijn, dan zal je misschien eerst even terug moeten gaan naar je eigen stad en weer opnieuw de stad bezoeken.

@Vraag2:

Het beste zou zijn een Facebookpagina aan te maken. Ook dient de leeftijd, die bij het installeren van het spel is ingesteld, minimaal 15 of 16 jaar te zijn. Om dit eventueel aan te passen:
Gegevens net als boven beschreven, uploaden naar de cloud en het spel opnieuw installeren met een hogere leeftijd. Tijdens de installatie wordt automatisch gevraagd of de opgeslagen gegevens gebruikt moeten worden.

Mocht het niet gewenst zijn om Facebook te gebruiken, dan is er voor Apple-gebruikers het alternatief Gamecenter. Er kan dan echter alleen met buren verbonden worden die ook Gamecenter gebruiken. Dit zou met behulp van de Gamecenter App geregeld moeten kunnen worden.

In geval van Android i.p.v. Apple: zie het onderwerp "Geen social netwerk".

Bij mij wilt hij niet met de Floyd verbinden, daar nog tips voor?
De Floyd...wat is dat? Of bedoel je de cloud?
In dat geval misschien beter om alleen ons lopende gesprek bij "Buren voor de Sims FreePlay" voort te zetten, anders gaan er twee gesprekken door elkaar lopen en wordt het onoverzichtelijk.
Hallloooo,

Ik heb buren nodig. Ik zit al vet lang vast met een missie dat ik van de duikplank van de buren af moet. Helaas werkt dit niet bij het zwembad het moet perse bij een zwembad in de tuin. Ik speel op de iphone via facebook.
Hoi,

Wat is de precieze opdracht (lees even de voorbij scrollende zin bovenaan de opdracht)?
Volgens mij heb ik nog steeds al mijn opdrachten met een duikplank in het zwemcentrum gedaan.