Hier kan je terecht voor al je De Sims 3 problemen of vragen over laptopaankoopadvies
Hoi,
laatst startte ik sinds een lange tijd de sims 3 weereens op en zag ik dat mijn uitbreidingspakket beestenbende niet meer in het spel zat. Ook de gedownloade content die ik met simpoints heb gekocht waren weg. De mods zaten echter wel nog in het spel. Ik heb ook de launcher gecontroleerd, die aangaf dat er geen uitbreidingspakketten geinstalleerd waren, terwijl ik beestenbende wel echt gekocht heb. Ik heb met black friday de bundel sims 3 plus pets via steam gekocht. Een tijdje geleden heb ik de game ook geregistreerd op origin, wat gewoon gelukt is. Steam geeft aan dat ik het uitbreidingspakket nog gewoon heb, op origin moet ik het nog gewoon kopen. Weet iemand hoe ik mijn uitbreidingspakket terug moet krijgen? Ik heb geen zin om opnieuw te betalen voor iets dat ik allang gekocht heb. Ook wil ik de dingen die ik met simpoints gekocht heb terug, wat ik overigens minder belangrijk vind dan dat uitbreidingspakket.

Ik heb iets geprobeerd op steam (geen idee wat ik heb gedaan, ik deed ook maar wat) en de sims 3 is nu aan het updaten/opnieuw downloaden, dus ik heb stille hoop. Ik houd jullie op de hoogte.

Groetjes Femke

Advertentie

Het is gelukt, door het uitbreidingspakket te registreren op mijn origin account heb ik hem weer. Ik dacht dat ik hem al geregistreerd had, maar dat had ik blijkbaar alleen met het basisspel gedaan. Nu de content die ik met simpoints gekocht heb nog, het zou super zijn als jullie me daarbij zouden willen helpen.

Groetjes Femke