Hier kan je terecht voor al je De Sims 3 problemen of vragen over laptopaankoopadvies
Hallo
Ik heb mijn pc helemaal opnieuw laten installeren,dat was de enige mogelijkheid om weer met de sims3 te spelen,ik kreeg een systeemcrash,alles ging nog maar heel langzaam,dus meteen overgestapt op een nieuw systeem,van windows xp naar windows 7home premium 32 bits.alles was helemaal schoon en alles wat nog stond van sims 3 keurig verwijdert met revo.
Maar ik heb nu het volgende probleem,als ik de stijl wil veranderen van bijvoorbeeld een bank of iets anders,dan blijft het beeld lopen,heel traag maar ik heb dan geen stilstaand beeld wat heel iritant is dat de stijlzoeker uit zichzelf overal op klikt dus ik zie op de vloer muur en overal waar de stijl verandert kan worden verspringende heldere vlakken die heel snel van plaats wisselen,ik kan geen item aanklikken en dit stopt pas als ik op het kopen icoontje druk.daarbij hakkelt mijn spel de hele tijd.
mijn systeem ziet er als volgt uit,.of ligt het niet aan mijn pc maar aan het spel!
grtz .
System Information
------------------
Time of this report: 3/22/2012, 18:54:15
Machine name: WINDOWS7-PC
Operating System: Windows 7 Home Premium 32-bit (6.1, Build 7601) Service Pack 1 (7601.win7sp1_gdr.111118-2330)
Language: Dutch (Regional Setting: Dutch)
System Manufacturer: GBT___
System Model: NVDAACPI
BIOS: Award Modular BIOS v6.00PG
Processor: AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 6000+ (2 CPUs), ~3.0GHz
Memory: 4096MB RAM
Available OS Memory: 3584MB RAM
Page File: 1098MB used, 6069MB available
Windows Dir: C:\Windows
DirectX Version: DirectX 11
DX Setup Parameters: Not found
User DPI Setting: Using System DPI
System DPI Setting: 96 DPI (100 percent)
DWM DPI Scaling: Disabled
DxDiag Version: 6.01.7601.17514 32bit Unicode

------------
DxDiag Notes
------------
Display Tab 1: No problems found.
Sound Tab 1: No problems found.
Sound Tab 2: No problems found.
Input Tab: No problems found.

--------------------
DirectX Debug Levels
--------------------
Direct3D: 0/4 (retail)
DirectDraw: 0/4 (retail)
DirectInput: 0/5 (retail)
DirectMusic: 0/5 (retail)
DirectPlay: 0/9 (retail)
DirectSound: 0/5 (retail)
DirectShow: 0/6 (retail)

Advertentie

De processor is in ieder geval voldoende en er is voldoende werkgeheugen, dus dit zal niet de oorzaak mogen zijn.
Je hebt niet de videokaart genoemd, dus daar kan ik niets over zeggen.

Ik neem aan dat je na de installatie van Windows 7 De Sims 3 opnieuw hebt geïnstalleerd. Ben je hier nog tegen problemen aangelopen of ging de installatie vlekkeloos en zonder foutmeldingen e.d. (zoals je al aangeeft kan het soms wel eens problemen opleveren als er iets in het register achterblijft)? Heb je daarna alle savegames teruggeplaatst? Zo ja, heb je dit probleem alleen bij de oude opgeslagen spellen of ook als je een nieuwe wereld start?

Ik raad je in ieder geval aan om de volgende bestanden te verwijderen (deze worden dan opnieuw aangemaakt):
CASPartCache.package
CompositorCache.package
ScriptCache.package
SimCompositorCache.package
Version.tag

De bestanden vind je bij standaardinstallatie hier: C:\(Mijn) Documenten\Electronic Arts\De Sims3
Spoiler: show
Het verwijderen van deze bestanden is volkomen veilig en wordt ook aangeraden door moderators van EA Games, zoals Nichaedemus.Deze bestanden worden vervolgens automatisch opnieuw aangemaakt als je het spel weer start. Zo voorkom je dat deze bestanden te groot of corrupt worden waardoor problemen kunnen ontstaan.
Verder zou ik graag willen weten als het probleem aanhoudt of je de SP1 voor Windows 7 hebt geïnstalleerd. Deze heb je in principe niet nodig voor De Sims 3 (toen was het SP immers nog niet verschenen), maar soms kan een SP voor Windows wel eens wat stabiliteitsproblemen met games oplossen.

Daarnaast is het aan te raden om geen mods of andere downloads van derden te gebruiken bij problemen, zodat je dat in ieder geval kan uitsluiten als een mogelijke oorzaak. Als laatste zou ik graag willen weten welke versie je basisspel heeft en hoe je deze hebt bijgewerkt. Het is namelijk aan te raden om eerst patch 1.29 te installeren, gevolgd door 1.31 en 1.33. Als je dit niet doet, dan kan dit problemen opleveren. Het is nog niet bekend welke problemen allemaal kunnen optreden bij een andere volgorde, maar als je een andere volgorde hebt gebruikt (van versie lager dan 1.29 meteen naar 1.3x) dan is het aan te raden om de spellen opnieuw te installeren in deze volgorde.

Mocht je een oplossing gevonden hebben, dan hoor ik het graag. :)
Ik heb service pak 1 in windows 7, verder heb ik via de Launcher bij het installeren eerst patch 1.29 dedownload daarna 1.31 en toen 1.33 ..laatst kreeg ik bericht dat mijn simsAmbitie nog bijgewerkt moest worden naar 4.10, ik heb ambities als vierde spel erop gezet en daarna al de andere spellen ik heb alle uitbreidingen en accesoure pakketten.
Kan ik nu de Ambitie patch gewoon erop zetten of moet ik de spellen eraf halen die na Ambities erop zijn gezet? :oops:
sorry maar hier weet ik dus geen raad mee en hhebben jullie de juiste patch?
In principe bevatten de nieuwe patches (1.22 en later) alle voorgaande updates, maar je kan ook nog apart de uitbreidingen patchen als je wilt zodat ook die gameversies worden bijgewerkt. Het zou in principe geen verschil mogen maken en je kan deze patches ook gebruiken nadat je al latere cumulatieve patches hebt geïnstalleerd.

Ambities kan je met de volgende patch bijwerken naar de laatste versie:
http://akamai.cdn.ea.com/eadownloads/u/ ... Update.exe
http://akamai.cdn.ea.com/eadownloads/u/ ... Update.exe (digitale download)
ik heb geprobeerd om de patches handmatig in mijn spel in te voeren,hiervoor heb ik alles met revo gedeinstalleerd,na de installatie van mijn eerste spel sims3 de patch 1.29 gedownload ,helaas,mijn spel kan niet geopend worden ,door zoals er staat een fout bij het opstarten,weer alles eraf gegooid,en weer de bovenstaande procedure ,eerste spel sims3,goed gegkeken waar ik de patch kan vinden deze staat bij de juiste volgorde van installeren,..weer het zelfde probleem,ik weet zeker dat het aan deze handmatige installatie van de patch ligt omdat ik nu juist met automatische bijwerking wel het spel krijg geopend maar het is zoals ik al dacht niet eerst naar 1.29 gepatcht maar meteen naar 1.33, hoe kan ik nu het beste mijn spel erop zetten en ervoor zorgen dat de handmatige patch niet deze fout veroozaakt! :o
Sommige problemen zijn helaas erg individueel en daarmee ook de oplossingen. Zo kwam het bijvoorbeeld wel eens voor dat sommige mensen juist de shopmodus uit moesten zetten en andere mensen dezelfde shopmodus juist aan moesten zetten omdat het spel anders niet wilde opstarten.

Als jouw spel goed werkt indien je meteen patch 1.33 installeert, dan zou ik dat gewoon zo laten. Andere mensen hebben dan wel eens missende collecties en soms andere problemen, waardoor het wordt aangeraden om dat niet te doen. Je bent overigens de eerste die ik zie bij wie de 'normale' volgorde wel problemen geeft en het meteen installeren van de laatste patch juist minder (of geen) problemen geeft.

Ik heb zelf overigens nog nooit bijgewerkt via het startprogramma (m.u.v. patches bij uitbreidingen) en geen problemen. Ik start in de regel wel op via het directe toepassingsbestand in plaats van het startprogramma. Dat wil ook nog wel eens een verschil maken.
Nou, ik speel nu gewoon met het spel ,terwijl ik alle achtergrongtaken tijdens het spelen uitschakel ook mijn virusscanner(dit helpt echt)...maar nu komt er een ander probleem ,mijn kinderen in de sims3 hebben vervormde ledematen net zoals velen dat hadden bij beestenbende met de paarden?..nu zag ik dat dit aan de soort kleding ligt in sim creeren,..een peuter heeft buiten peuterklieding ook volwassenen kleding en schoenen erbij staan!..dit veroorzaakt dit probleem,en dat terwijl ik deze kleding niet heb gedownload of zo,zit dus gewoon in mijn spel!..ik vind het raar dat volwassen kleding bij mijn peuterkleding en schoolkindkleding staat!..kan dit gewoon weer een bug zijn ?
ik kan wel gelukkig mijn peuter of schoolkind via simscreeren (door testingCheats code)omkleden want sommige kleding is wel normaal!
Het kan zo zijn dat je deze downloads met een andere download (zoals bijvoorbeeld een huis) zijn meegekomen. Zo kan je zonder dat je het weet bepaalde dingen downloaden. Wat jij beschrijft klinkt als het gevolg van een download van een derde. Meer mensen hebben daar last van en meestal is het opgelost als de slechte download wordt verwijderd.

Je kan Custard gebruiken om de foutieve downloads op te sporen. Op deze website kan je een handige uitleg vinden over hoe je Custard kan gebruiken.