Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Nadat je het politiebureau hebt gebouwd kunnen je Sims aan de slag met deze nieuwe interactieve carrière. Het politiebureau kan je richting de kust vinden naast het buurtcentrum. Als de bouw van het politiebureau klaar is, start de missie beroepstraining. Deze missie is eigenlijk een soort tutorial die je wegwijs maakt in de nieuwe carrière. Nadat je deze missie hebt gehaald kan je jouw Sims zich laten opwerken als politieagent en nieuwe mogelijkheden op het politiebureau ontgrendelen.

Afbeelding

Afbeelding

Beroepstraining Walkthrough
1. Bezoek het Politiebureau.

Afbeelding
2. Stuur een Sim naar het werk op het politiebureau. Geef een Sim een baan bij politiebureau bij het tabblad beroepen en laat hem of haar naar zijn werk gaan.

Afbeelding
3. Help een Sim op het politiebureau. Er zal nu een Sim bij het politiebureau verschijnen. Tik op de Sim en kies een interactie om deze opdracht te voltooien (2 of 5 minuten).
4. Help opnieuw bij het politiebureau (2 of 5 minuten).
5. Bekijk Werkplekoverzicht. Dit is de knop in de linkerbovenhoek die je ziet als je op het politiebureau bent.
6. Werkopslag controleren. Ga naar het tweede tabblad in het Werkplekoverzicht.
7. Help een Sim op het politiebureau.

Afbeelding
8. Controleer de dienstquota.
9. Vervul speciale verzoeken.

Afbeelding
10. Ruil grondstoffen.

Afbeelding
11. Verbeter een werkpost.
12. Maak de rest van de werkdag compleet.

Hierna kan je echt beginnen met de carrière en het ontgrendelen van alle nieuwe mogelijkheden.

Tips
- Gebruik elke dag de grondstofdraai. Voor 5000 Simoleons kan je aan rad draaien en grondstoffen verdienen. Hierna duurt het 24 uur voordat je weer de grondstofdraai kan gebruiken tenzij je het versnelt door LP te gebruiken.
- Om extra beloningen te verdienen en sneller promotie te maken moet je politieagent alle Sims in de dienstquota (25 per dag) helpen.
- Verbeter de werkplekken zodat de tijden iets korter duren.
- Sims kunnen maar 1 keer per dag werken (tenzij je VIP bent). Zorg er dus voor dat je een Sim naar het politiebureau stuurt die nog niet gewerkt heeft die dag.


Glitch
Er is een glitch waardoor je het helpen van Sims kan versnellen. Dit kan je doen door naar het stadsoverzicht te gaan nadat je je Sim de opdracht hebt gegeven om een andere Sim te helpen. Als er 1 Sim aan het werk is dan moet je bij de opdrachten bij de receptiebalie en het trainingscentrum naar het stadsoverzicht gaan voordat ze bij de receptiebalie of het trainingscentrum zijn aangekomen. Bij opdrachten bij het patrouillebusje moet je echter juist wachten totdat je Sim daar staat en is begonnen met praten met de andere Sim. Op dat moment ga je naar het stadsoverzicht en daarna klik je weer op het politiebureau. Vervolgens zal je zien dat de interactie in 1 keer is afgerond. Op deze manier kan je snel alle Sims helpen, hoewel soms niet elke Sim wordt geteld als je deze manier gebruikt. Als er meerdere opdrachten per Sim zijn, dan moet je ervoor zorgen dat je de laatste zonder de glitch voltooit om 'm te laten tellen.

Zijn er meerdere Sims tegelijk aan het werk, dan moet je naar het stadsoverzicht gaan voordat je Sim de receptiebalie, trainingscentrum of patrouillebusje is.

Advertentie

Hallo

Ik vond dit heel leuk dat politiebureau en kon niet wachten tot die klaar was. :D
Toen kwam ik erachter dat je dat alleen kan doen als je vip punten hebt, en die heb ik niet. :cry: En nu moet ik ook nog helemaal een PayPal account aanmaken omdat ik anders niet aan de punten kan komen.
Is er echt geen andere manier om er aan mee te doen?

Gr. Shannon
Volgens mij blijft dit permanent en is er ook niet een bepaalde tijdsduur waar binnen je de beroepstraining moet halen. Alleen als je zaken sneller wilt behalen dan zal je bijvoorbeeld VIP moeten zijn of LP uitgeven. Maar voor de rest kan je volgens mij alles op je eigen tempo halen. Misschien dat dat nog verandert als er meer actieve carrières worden toegevoegd, maar ik vind het wel fijn dat er dit keer geen tijdslimiet is. :)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 9