Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Het urban-meubilair evenement is vandaag begonnen, je hebt 8 dagen om 7 pakketten met urban meubilair te ongrendelen. Met de houtsnijwerktafel die je kunt kopen in de Dumpwinkel, kun je per keer dat je alle 12 medailles verzamelt een nieuw pakket ontgrendelen. Je kunt het evenement alleen met volwassen Sims doen.

Tips en adviezen
- gebruik de kortste interactie van 5 uren
- zorg dat een van je Sims je Sims op niveau 6 is
- vergeet de collectie niet te resetten als je een nieuw pakket hebt ontgrendelt
- het kan gebeuren dat je soms meerdere keren dezelfde medaille ontvangt, zorg daarom dat je zoveel mogelijk Sims in zet.
- telkens als je Sims een niveau stijgen krijgen ze bonussen, laat ze als ze op niveau 6 1 keer een andere hobby doen, bijvoorbeeld koken voor 1 minuut. Laat ze daarna weer hout bewerken, zo ontvang je opnieuw de bonussen.
- er is ook een glitch bij dit evenement
Nefje » 21 feb 2016, 17:30 schreef:Via twitter kregen we de tip dat de verdiepingsglitch ook werkt bij dit evenement. Ik had het al eerder op dezelfde manier als de fruitglitch geprobeerd en dankzij de uitleg van Sim Guilliams is het mij nu gelukt.De glitch werkt iets anders als de fruit glitch:

Verdiepingsglitch - Urban-meubilair evenement
- Ga bijvoorbeeld naar het buurtcentrum
- Laat je Sim naar boven gaan
- Klik nu ergens buiten op de begane grond
- Zodra je Sim de trap afloopt geef je de opdracht om de houtsnijtafel te gebruiken
- Zodra je Sim de trap weer oploopt annuleer je de actie

Hierna wordt je Sim meteen naar de werktafel geteleporteerd, krijg je meteen de hobbyvoortgang en kan je een medaille vrijspelen. Let er wel op dat je de actie weer annuleert voordat je Sim de trap helemaal is opgelopen.

Extra tips:
- Neem de actie van 12 uren en 30 minuten: hiervoor gaat de hobbyvoortgang sneller en krijg je sneller de LP hobbybonus. Laat daarna je Sims een minuut koken zodat je weer alle hobbybonussen opnieuw kan verdienen.
- Als je een huis met 2 verdiepingen hebt, doe dit dan daar. Bij het huis van je Sim hoef je namelijk niet te wachten op het vangen van de houten poppetjes, dus dat scheelt tijd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door frankberg60 op 22 feb 2016, 08:18, 3 keer totaal gewijzigd.

Advertentie

31 sims die de komende 8 dagen alleen nog maar om de 5 uur aan het houtbewerken gezet moeten worden ....

Dat haalt de 'gameplay' er wel een beetje uit :roll:

Maar als ik ze 8 dagen lang, 3x per dag hun hobby kan laten afronden, dan kan ik in theorie 8x3x31/12=62 keer alles compleet hebben. Alleen moet ik dan geen dubbelen hebben natuurlijk hahaha
@frankberg60 Leuke screens :)

@Mracel Ja inderdaad. In theorie zou je met zoveel Sims het in 1 dag moeten kunnen redden. In de praktijk valt het enorm tegen. Had verwacht nu wel mijn eerste collectie compleet te hebben (20 Sims), maar ik heb al meer dan 12 keer niet de laatste medaille gekregen. Straks maar weer proberen.
Ik heb inmiddels de eerste set vrijgespeeld! Het is de set met de boekenplanken, tafels en een aantal stoelen.
Ik vind dit urban event best leuk :roll:
Ik werk trouwens met 18 sims :D
Leuke meubels. Ik hoop dat ik het event haal. Ik heb er 13 sims op gezet, hopelijk is dat genoeg. Meer sims kan niet omdat ik anders met andere hobby's opnieuw moet beginnen. Bij salsa dansen, visagie en met koken heb ik nog 1 ding nodig helaas... En de rest is te jong.
Ik heb mijn 18 sims ingezet, geen bij de buren. Net de tweede set ontgrendeld :D