Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Het Tropische Romance Eilandevenement is vandaag begonnen. Met dit evenement kan je het nieuwe Tropische Romance Eiland bouwen. Vervolgens is het de bedoeling dat je zoveel mogelijk fruit verzameld waarmee je de locaties op het eiland kan ontgrendelen zoals het beachvolleybal, strandbar en het zeemeerminnenrif.

Dit evenement duurt 2 weken vanaf 2 februari. Als je dit evenement pas later start heb je dus minder tijd om het te halen.


Tropische Romance Eilandevenement Walkthrough
Afbeelding
1. Een bananenboom planten (de eerste is gratis, daarna kan je nog maximaal 3 bananenbomen planten voor § 4000 per stuk).
2. Fruit verzamelen (klik op de bananenboom, 7 seconden).
3. De zeetochtboot bouwen.
4. Het Tropische Romance Eiland bezoeken (klik op de zeetochtboot).

Afbeelding
5. Het pakket "Ultieme ontspanning" ontgrendelen. Je hebt 2450 bananen nodig om dit pakket te ontgrendelen. Het verzamelen van bananen duurt 4 uur en 30 minuten en per keer verzamel je 500 bananen. Je kan deze interactie versnellen met SP, dan krijg je ook bonusbananen.

Afbeelding
Tip: ongeveer om het kwartier verschijnen er bonusbananen boven het hoofd van Sims die bananen aan het plukken zijn. De bonus varieert van ongeveer 10 tot 20 bananen per boom.

6. De Evenementdraaibloem gebruiken (kosten: 400 bananen). Je kan een Draaibloemperk/Muntbloemperk aanschaffen via het tabblad 'Evenementspullen' in de Woonwinkel.
7. Bonussen verzamelen. Laat een Sim fruit van een willekeurige plant verzamelen. Tik op het fruiticoontje boven het hoofd van een Sim als deze verschijnt (zo ongeveer een keer in het kwartier).
8. Doorgaan met fruit verzamelen. Laat Sims fruit verzamelen om alle prijzen te ontgrendelen.

Verder kan je bouwmunten verdienen waarmee je de romantische locaties op het eiland kan bouwen nadat deze zijn ontgrendeld. Deze verdien je door het eiland op te ruimen of door aan de Evenementdraaibloem te draaien. Ook krijg je een aantal bouwmunten bij bepaalde mijlpalen bij het verzamelen van fruit. Voor de eerste twee locaties (de hangmatten en het etentje) heb je geen bouwmunten nodig, voor de andere locaties wel.

Advertentie

pieter28 » 02 feb 2016, 16:42 schreef:als ik aan het rad van 500 bananen draai kan ik dan alleen bouwmunten ontvangen of ook andere items zoals bijvoorbeeld bananen of sp?
Het rad dat je kunt kopen met bananen.

Afbeelding
@Smelsion Daarvoor moet je de nieuwste update geïnstalleerd hebben en minstens niveau 11 hebben bereikt.

Wie van mijn buren heeft trouwens al een bananenboom/andere fruitboom staan? :P Ik ben een aantal langsgegaan om een extra Sim in te kunnen zetten maar heb helaas niemand gevonden met een fruitboom.

@Annet Dat ziet er leuk uit. :) Je gaat trouwens best rap.

Afbeelding
De eerste communitybeloning is trouwens al vrijgespeeld :)

@chantalle Je speelt de andere fruitbomen vrij als je genoeg fruit hebt verzameld.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 43