Deel hier alles over De Sims 4.
De Sims 4 is zo'n 7 maanden geleden uitgekomen en na 2 maanden had ik al het gevoel gekregen dat ik uitgespeeld was en dat ik er echt geen lol meer uit kon halen. Later toen ik te horen kreeg over de Gamepack In De Natuur en over de uitbreiding Aan Het Werk heb ik nog even volgehouden met spelen. Nu ben ik echt uitgespeeld, ik heb naar mijn gevoel alle opties geprobeerd, ik ben zo'n 5 generaties verder nu en heb in totaal 250 uur gespeeld. Oh, en als ik dan toch De Sims 4 speel bouw ik meestal een openbare ruime erbij of vermoord ik andere sims hihi. Ik ga af en toe ook mee naar het werk van mijn hoofdsim (dokter) en heb een eigen kledingzaak die ik bezoek.

Mijn vraag is
Vinden jullie De Sims 4 nog leuk en wat doe je het liefst? Misschien dat ik er dan toch nog wat lol uit kan halen. Ik ben ook heel benieuwd of jullie leuke dingen meemaken en of jullie met plezier Sims 4 spelen en niet in tegenzin maar wat gaat spelen, want dat heb ik vaker.

Ik hoor graag van jullie wat jullie het liefst doen in de Sims 4 en of je eventueel leuke ervaringen hebt om te delen met ons.

Tschüs

-N3RV01Z3

Advertentie

Probeer eens wat uitdagingen uit. Probeer ook eens wat anders dan dat je normaal doet! Maak bijvoorbeeld eens een verhaal, waarbij de ouders gaan scheiden, de kinderen helemaal gek worden, dat soort dingen. Ik weet zeker dat je er dan nog wel wat lol uit kunt halen!

-McSims
Ja ik herken dat wel wat jij zegt, maar ik had het juist andersom. In het begin vond ik de sims 4 helemaal niets. Maar nu na de eerste uitbreiding en game pack vind ik het juist weer helemaal leuk. Omdat ik in het begin niet zo veel gespeeld heb, heb ik nu nog een heleboel uit te proberen. Maar inderdaad, zoek op internet een aantal uitdagingen uit, die zijn er vast wel te vinden, die maakte de sims 3 voor mij altijd wel weer leuk als ik het ff niet meer wist!

Groetjes Jolanda
Bedankt @Jolanda. Ik ben de laatste tijd bezig met de "Runaway Teen Challenge", dit neem ik ook op en gooi ik op youtube. Hierdoor zie je in dat je in De Sims 4 eigenlijk superhard moet werken voor je geld en dat is net als in het echte leven.
Ik had precies hetzelfde het was eerst geweldig maar dan wordt het zo'n sleur waar je in komt te zitten. En in de sims 3 deed ik de homeless challenge. En ik maakte ook hele rare sims die ik normaal nooit zou maken. Er zijn nog veel mogelijkheden in de sims 4 alleen moet je ze nog vinden. Veel succes.
Ik doe nu vooral veel challenge's zoals jullie ook gemeld hebben, op De Sims 3 kan ik nog heel normaal spelen want daar heb ik net nieuwe uitbreidingen voor dus dat ben ik nog aan het onderzoeken ;)