Hier kan je terecht voor al je De Sims 3 problemen of vragen over laptopaankoopadvies
Heb jij al De Sims 3 op een computer of laptop met Windows 8 gespeeld? In dit topic kan je je positieve en negatieve ervaringen kwijt. Graag hier alleen reacties die uitsluitend te maken heeft met Windows 8 en De Sims 3. Mocht je bijvoorbeeld problemen hebben die waarschijnlijk niets met Windows 8 te maken hebben, dan kan je beter een nieuwe onderwerp starten.

Volgens SimGuruGraham (een producer van De Sims 3) ondersteunt De Sims 3 Windows 8 als patch 1.39 of recenter is geïnstalleerd (zie ook de Windows 8 en De Sims 3 pagina op Pinguïntech), maar het is natuurlijk altijd fijn om meer ervaringen uit de praktijk van andere Simspelers te kennen.

Advertentie

Ik speel De Sims 3, met Werelavonturen, Ambities, Na middernacht, beestenbende, Jaargetijden en showtime zonder problemen op windows 8. Ik heb zelfs het gevoel dat mijn laptop, inclusief De Sims 3, sneller is sinds ik windows 8 heb :)

Mvg. Rembrandt123
Ik heb alles van de sims 3. En bij mij is het ook veel sneller. Maar dat is meer omdat mijn computer retesnel is. Ik gebruikte eerst mijn laat 2011 macbook pro 13". Niet zo super. Alleen heb ik wel ook dat jaargetijden probleem met vastlopen elke 10 simminuten, maar dat terzijde.
hallo

ik heb net sims 3 geinstalleerd en geupdate naar laste patch
als ik om sims 3 klik kom ik in startprogramma en als ik op spel spelen klik dan doet hij niks ?

ik speel ook op windows 8
Heb een nieuwe PC gekocht, Dell windows 8 PC, 2TB harde schijf, processor Intel i5 3330 3 GHz, 8 GB RAM, NVidia Geforce GT 620 videokaart.
Ik kan SIMS 3 niet spelen. Ik krijg de foutmelding: "Het spel kan niet gestart worden. Apparaat 0 kan dit spel niet draaien. Geen ondersteunde videokaart gevonden"

Kent iemand dit probleem en is er een oplossing voor?
De Geforce GT 620 wordt in ieder geval ondersteund door De Sims 3, dus daar zit het probleem in ieder geval niet. Ik denk dat het waarschijnlijk ook niets met Windows 8 heeft te maken aangezien deze melding ook bij andere besturingssystemen voor kan komen.

Ik raad aan om in ieder geval De Sims 3 helemaal bij te werken (patches kan je hier vinden: http://www.pinguintech.nl/patches). Ook zou je eens de drivers van je videokaart kunnen bijwerken of opnieuw installeren. Verder ben ik benieuwd of je andere games kan spelen op je nieuwe PC en of de videokaart wel herkend wordt door de PC. Misschien zit de videokaart niet goed vast waardoor die niet wordt herkend door het systeem.
Hallo!

Ik heb ook problemen met windows 8. Ik heb nu de sims 3 met de uitbreidingspakketten middernacht en bovennatuurlijk geinstalleerd en allemaal bijgewerkt, maar zodra ik op het spel klik dan heeft hij blijkbaar geen zin om te starten. Ik heb al geprobeerd om alle spellen in een andere comptabiliteitsmodus te zetten, maar zonder resultaat.

Tips?