In dit subforum vind je alle wedstrijden die worden georganiseerd op het forum
In samenwerking met Kinguin verloten we De Sims 4 Beleef het Samen. Wil jij kans maken op deze leuke uitbreiding, laat dan een berichtje achter in dit topic waarin jij laat weten wat jou het leukste lijkt aan dit spel. En wie weet kunnen jouw Sims dan wel straks Windenburg gaan verkennen!

Afbeelding

Je kan nog tot en met 30 december meedoen.

Advertentie

Wauw leuk deze giveaway!
Mij lijken de clubs toch echt het leukste. Dat je eindelijk een echte groep kunt starten.
Ook lijkt de nieuwe dansvaardigheid me echt zo cool! Die groepsdansen, gewoon wauw!
En natuurlijk Windenburg! Die wereld lijkt me echt zo mooi!
Laatst gewijzigd door BigandStuff op 21 dec 2015, 12:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Als eerste super tof deze giveaway ! Bedankt Kinguin !!

De clubs zijn natuurlijk heel tof en daar draait deze uitbreiding om! Maar mij lijkt het leukste toch weer ojaa in de bosjes en dat je, je behoeften kun doen in de bosjes :lol: één van de tofste dingen die erbij zitten..

Zo zie je maar de kleine dingen maken het spel fantastisch ;)
De wereld Windenburg lijkt me het allerleukste! Het is echt een prachtige wereld en mijn sims zijn er helemaal zat van dat ik ze steeds naar dezelfde openbare kavels stuur. En dat liedje waarbij de sims de hele tijd Windenburg zingen, blijft maar in mijn hoofd zitten (toch jammer dat ze dat niet echt in het spel doen).
Echt gaaf een giveaway van De Sims 4 Beleef het Samen! :D :D

Ik wil deze uitbreiding GRAAG aan mijn collectie sims-spellen toevoegen,
omdat er, ten eerste een hele nieuwe wereld bij zit, met gezellige kroegjes en een stad!
En een nieuwe wereld betekend nieuwe kavels, waar je de mooiste huizen op kan bouwen.
Ook denk ik dat mijn sims het onderhand wel zat dat ik ze elke keer naar de zelfde kavels meesleep.. :P
Het feit dat je je aan kunt sluiten bij clubs is super, en dat je zoveel verschillende clubs kunt creëren,
echt I like it! :mrgreen:
Wat leuk dat Kinguin dat wilt doen! Het allerleukste lijkt mij toch wel de clubs. Dan zou ik meteen een dance club oprichten. Met de nieuwe dj kleren/spullen/vaardigheid wordt het helemaal top! :ugeek: :mrgreen:
Willen jullie misschien daarover artkels plaatsen? :?: Alvast edankt :!:
Super leuk deze giveaway! Ik zou hem graag willen winnen omdat de nieuwe groepen me heel erg leuk lijken!! Ook die nieuwe dans vaardigheid is erg leuk!! Ik hoop natuurlijk heel erg dat is win :)