In dit subforum vind je alle wedstrijden die worden georganiseerd op het forum
Zijn zeker hele leuke inzendingen bij, ben ook benieuwd wie gaat winnen.
Voor degene die het huis van mijn screen leuk vinden staat dat huis vanaf nu op de galerij ( Redhead0966), helaas vind ik de foto die ze automatisch nemen van de voorkant geen recht doen aan het totaal plaatje maar het is echt de moeite waard. Het huis heet als het meezit: CheeseCake ;)
Een beetje een troost prijs alvast voor als je niet wint en extra als je wel wint :lol:
Veel succes allemaal en nog ff geduld ;)

Advertentie

Ik doe nog even snel mee! (Last moment ja ja )
Allereerst, wat een superleuke giveaway! Er worden nou net pakketten weggegeven die ik nog niet heb en die ik graag wil! Toeval kan het niet zijn haha

Mijn inzending:

Afbeelding
Dit is mijn favoriete screenshot, omdat het echt de moeder zoon band laat zien. Bovendien zijn het ook mijn twee favoriete sims! Ik vind het echt zo'n lieve pose en foto. James (de zoon) kijkt zijn moeder echt zo lief aan. Terwijl Regina (moeder) waarschijnlijk vraagt hoe school ging :)


Fun fact: Ik heb speciaal voor deze giveaway een account aangemaakt! - Ik wist voor deze winactie niet eens dat jullie een forum hadden terwijl ik pinguintech al dik een jaar volg haha
Funfact II: De linkersim heeft nu zelf kinderen! Jammer genoeg is Regina al overleden.... Daarom is dit mijn favoriete screenshotje, hun hele leven is de band tussen hen goed geweest. Terwijl James zijn broertjes en zusjes niet zo'n goede band met hun moeder hadden <3
Iedereen hartstikke bedankt voor de mooie inzendingen! We hebben er zeker van genoten om jullie favoriete Sims en huizen in De Sims 4 te zien.

We hebben al jullie namen in de grote hoed gedaan en daar zijn twee winnaars uitgekomen:
- Redhead0966
- JitsePlaysSims

Gefeliciteerd allebei! :mrgreen: We zullen zo meteen een bericht naar jullie sturen met de productcode, dus houd jullie berichtenbox op het forum in de gaten!