In dit subforum vind je alle wedstrijden die worden georganiseerd op het forum
Tim en Tom (of Simone en Suzanne) zijn een tweeling die samen in 1 huis wonen. Qua uiterlijk kun je ze niet onderscheiden, maar qua karakter weet je zo wie wie is. Ontwerp voor Tim en Tom of Simone en Suzanne een huis dat laat zien hoe verschillend ze wel niet van elkaar zijn.

De winnaar van deze bouwwedstrijd zullen we net zoals vorige keer tijdelijk in het zonnetje zetten op onze homepage.

Wil je meedoen?
Plaats dan in dit topic een bericht. We zullen dan een persoonlijk album voor je maken in onze Galerij waar jij screens van je inzending kan plaatsen.

Regels en uitleg
- De inschrijftermijn is een week (tot en met 12 oktober verlengd tot 16 oktober). Als je mee wilt doen, dan moet je voor die tijd in dit topic een bericht hebben achtergelaten. De inzendtermijn duurt vervolgens tot en met 19 oktober 23 oktober. Als we merken dat mensen meer tijd nodig hebben dan kan deze termijn eventueel verlengd worden. En als iedereen zijn of haar inzending af heeft dan zal de stemronde uiteraard eerder beginnen.
- Het budget is voor deze wedstrijd onbeperkt, dus leef je uit!
- Het is uiteraard de bedoeling dat je jouw inzending helemaal zelf maakt. Het is niet toegestaan om een creatie van een ander te gebruiken of aan te passen voor deze wedstrijd.
- Je moet minstens 2 afbeeldingen van je inzending posten in het persoonlijke album dat wij voor je zullen maken.
- Het is toegestaan om een link naar je creatie op De Sims 4 Galerij bij de beschrijving te zetten. Ook is het toegestaan om de link naar een diashow van je creatie die je hebt geplaatst op slideshare te delen in de omschrijving als je dat makkelijker vindt werken.
- NB: Bij het uploaden van screens via onze Galerij staat er een melding van maximale afmetingen. Je hoeft je afbeeldingen echter niet te verkleinen voordat je ze uploadt. Dit wordt automatisch voor je gedaan zodat de laadtijden van het album niet te lang duren. Het kan voor de omvang van de screens wel handig zijn als je ze eerst verkleint en/of omzet naar JPEG (bijvoorbeeld als je screens standaard groter zijn dan 2 MB per stuk).

Advertentie

Leuk dat je weer meedoet! :D Ik heb een album voor je gemaakt.

CC is toegestaan ja en de leeftijd van de tweeling mag je zelf bepalen. Het idee voor de tweeling was ook puur voor de opdracht, dus het is niet nodig om ook Sims te maken voor de bouwwedstrijd. Je mag het natuurlijk wel doen als je dat leuk vindt, maar aangezien het om het huis gaat is het verder niet nodig.
Leuk dat je meedoet! :D Dat is ook prima, ik heb wel alvast een album voor je aangemaakt. Het lijkt mij wel handig dat je daar 1 afbeelding van het huis plaatst met bij de beschrijving een link naar je reactie waar de inzending staat. Zo zien mensen je inzending niet per ongeluk over het hoofd.
Door omstandigheden waren we er gisteren niet om de inschrijftermijn te sluiten. Er zijn momenteel nog niet zoveel inschrijvingen, dus het lijkt mij het beste om de inschrijftermijn te verlengen tot vrijdag 16 oktober en de inzendtermijn tot en met de 23ste zodat iedereen nog voldoende tijd heeft om mee te doen. :)
Ik heb de eerste foto's er al op staan, de rest ervan voeg ik later nog toe.
http://www.pinguintech.nl/forum/gallery ... lbum_id=14

Voor de wie de gallerij link wil weten: Zoek bij de gallerij naar mijn EA ID: JitsePlaysSims
De naam van het huis is: The Twin Project

8-)