Hier kan je al je Sims Verhalen delen met andere fans.
Nou de titel zegt het wel.
Ik had mijn eerste familie gemaakt toen ik Sims net had, man en vrouw geen van allen een baan.
1 ding
De man had blauw haar en de vrouw rood.
Hun kinderen zagen er niet uit :lol:
Ik heb geen screen, ik zal kijken of ik hem kan hermaken :D

Advertentie

Leuk idee! :) Ik heb je topic even verplaatst en meteen dit forum omgedoopt naar Sims Verhalen en Screens in plaats van alleen maar verhalen. Het zijn beide creaties van spelers dus dit lijkt mij eigenlijk een betere plek zodat alles bij elkaar staat. :)
Over slechte timing gesproken, ik was net De Sims FreePlay spelen en een van mijn Sims overlijdt van ouderdom. Dan hoor ik ineens applaus gevolgd door een enthousiaste 'YAYYYYYYYY!". Ik steeg net een niveau doordat mijn Sim was overleden. :')
Hahah. Zelf had ik een keer een familie met 7 man en allemaal waren ze beroemdheden in het echt. ZO had ik Justin Bieber, Shrek, Miley Cyrus, Zac Efron, Nicki Minaj, Ariana Grande en eminem. Ik had dus nog plek voor 1. Later zag ik dat Nicki Minaj zwanger was zonder dat ik het vinkje "kindje proberen te maken" had aangevinkt. Naja, Nicki Minaj had dus meerdere relatie's en 1 man, dat was Justin Bieber. Dus ik dacht, die is zwanger van Justin Bieber, zit vol spanning te wachten op dat kind, blijkt dat kind GROEN te zijn :o ... Uitkijken waarmee je sims vreemdgaan.