Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik krijg ook nog steeds 5 LP voor het voltooien van de collectie hoor. Ik dacht eerst ook dat Hessjje dat bedoelde dus ik moest het eerst even controleren. Vroeger kreeg je echter ook nog een bonus van 1 LP als je Sim niveau 6 bereikte met koken (ik zei in het vorige bericht mode-ontwerpen maar dat was een foutje). Dat was wel handig want daarna kan je even een andere hobby doen en vervolgens kan je weer alle bonussen verzamelen. Zo kreeg je naast de 5 LP per collectie ook nog eens 1 LP per Sim voor het bereiken van niveau 6. Dat laatste hebben ze nu jammer genoeg aangepast naar een XP-beloning.

Advertentie

Hoi allemaal!
Ik ben sinds vandaag lid van deze sits, super leuk!
Nou had ik een vraagje, ik heb het spel namelijk nog maar een aantal dagen en ik weet niet zo goed of het nou wel handig is Hoe ik het doe.

De vraag is
Is het nou juist handig om op elke kavel een huis te hebben of niet?
Ik heb nu namelijk 9 poppetjes, en 5 kavels (op 4 kavels wonen er 2 samen) en ben net bezig met een baby maken.
Wat ik heb gedaan is dat ik op alle kavels een ongemeubileerd huis heb laten bouwen en toen het hele huis verkocht heb (is goedkoper dan een lege kavel, je krijgt best wat geld terug)
En ik speel dus met al mijn poppetjes in 1 huis op 1 kavel dus.

Is dit nou juist wel handig of niet?

Ik hoor graag wat jullie vinden! Alvast bedankt
Oh en nog een tip van mij!
Als je sim als baan wetenschapper is kan je door alleen al thuis te schaken elke keer promotie krijgen tot aan het hoogste niveau, 4x schaken van 10 min per keer en je sim heeft al promotie!

Weten jullie toevallig of er bij de andere banen ook dit soort dingen zijn?
Ik vind het zelf wel handig om 9/10 Sims in 1 huis te laten zijn. Je verdient dan wel iets minder geld/XP voor het voltooien van acties van Sims die niet in hun eigen huis zijn, maar het is gewoon veel makkelijker om veel Sims te onderhouden. Verder laat ik vaak 4 Sims samenwonen (stelletjes wonen wel apart omdat ze anders geen kinderen kunnen krijgen) om huizen te besparen. Huizen zijn in het begin niet zo duur, maar als je er meer bouwt loopt de prijs snel op.
Ik vind de tips geweldig. De cheats echter niet. Ook de tijd vooruitzetten is niet toegestaan. Als je een probleem krijgt met het spel zullen ze je niet helpen.

Ik krijg nog steeds 1 lp wanneer ik lvl 6 van koken ea hobby's bereik.
De tijd vooruit zetten schijnt niet meer te helpen, dus dat zou dan in ieder geval opgelost zijn. Waar heb je trouwens precies gelezen dat dat niet mag? Niet dat ik je niet geloof, maar ik was altijd in de veronderstelling dat zulke dingen waren toegestaan aangezien je het spel niet hackt. En blijkbaar kunnen ze het zelf ook blokkeren (aangezien het niet meer werkt) dus als ze niet willen dat mensen dat doen dan kunnen ze dat voorkomen.
Ik heb even gezocht maar kan het bericht op firemonkeys.com.au niet terugvinden. Op facebook word hiervoor ook gewaarschuwd door enkele groepen. Ik denk dat ze de bonus hebben weggehaald voor enkele weken niet spelen omdat er misbruik van werd gemaakt. Maar goed, iedereen moet het natuurlijk zelf weten maar een waarschuwing is nooit verkeerd.
Iemand tips om het hobby vaardigheidniveau sneller op te laten lopen?
Ik probeer eeuwenoude godin op het eiland wel te upgraden maar krijg geen rode stenen (andere 2 heb ik 3 van)
Het lukt me namelijk haast niet of nooit om tijdelijke prijzen van hobby's te winnen.
De eerste paar niveau's gaat nog maar 5 en 6 is niet te doen en duurt echt heel lang.
Terwijl ik 1 sim continu aan de hobby laat werken.
Ook al veel lp's uitgegeven maar ik heb het idee dat er geen procenten bij je hobby niveau komen maar dat je alleen snel een (nieuw) prijsje krijgt.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 16