In dit subforum vind je alle wedstrijden die worden georganiseerd op het forum
Ik heb screenshots gemaakt en probeer ze te uppen, maar krijg deze melding:

» Je invoer bestand is te groot
Je moet het pad en bestandsnaam invullen

Geen idee wat ik daarmee moet, ik las in het beginscherm dat je de afbeelding niet hoefde te verkleinen, maar ik zou niet weten wat ik fout doe. de foto zijn png bestanden, maar het zou toch gewoon moeten lukken?

Advertentie

Hoi Roxxie,

Ik had het ook, waarschijnlijk heb je de hoogste kwaliteit aanstaan in de sims 4 wat betreft foto´s maken. Sommige van mij was ook groot. Er zit een limiet op van 3,35 mb groter mogen ze niet zijn. (Trouwens bedankt nefje voor je uitleg. Ik zal ze in vervolg verkleinen.) Kan je zien hoe groot ze zijn?

Mcsims, heel leuk huis heb je gebouwd! lekker groot en de mooie grote ramen lijkt echt tof!
Consuela, super gezellig huisje! Vooral de tuin vind ik heel knus en mooi ingericht!
Laarwtje, wauw het lijkt net alsof je aan zee zit met je huisje, leuk gedaan!
Mybobo, supertof de kleuren die je voor je huis hebt gekozen!

Ik wil ook nog even mijn complimenten geven over de galerij, echt super handig is dit! :D
betekent dit dat ik alle foto's weer opnieuw moet gaan maken? :(

edit: Laat maar het is al gelukt

Maar als je al mijn foto witl zien dan moet je even via opties ook aflopend aankruisen, want ik heb 19 foto geupload, maar je ziet er maar 16, en als je aflopend doen zie je de andere drie bovenaan ook nog :)

Ik zie alleen nu pas (dom van me) dat er veel om kleur wordt gevraagd, kan zijn dus dat ik nog wat dingen aanpas en de foto's nog even bijwerk ;)
Ik heb mijn huis nu ook wat gepimpt met kleur, maar als ik dan al die andere afbeeldingen weer moet verwijderen blijf ik bezig.. Is er een manier om het op een snelle manier te delen met jullie? zonder weer 19 losse afbeeldingen te verwijderen en toe te voegen? #dtv
De opmerking in het eerste bericht gaat inderdaad over de afmetingen en niet over de bestandsgrootte. Ik had eigenlijk niet verwacht dat men screens zou hebben van meer dan 2,3 MB. Ik heb nu de limiet verhoogd naar 4,3 MB zodat iedereen in het vervolg hun afbeeldingen niet eerst hoeven te verkleinen (tenzij ze nóg groter zijn). Uiteindelijk worden de screens wel verkleind bij het uploaden om de laadtijden te beperken, maar het scheelt dat je dat dan niet zelf hoeft te doen.

@Poedelini Bedankt, fijn om te horen dat het goed werkt. :)

@roxxie97 Leuke inzending! :) Als je 'm wilt aanpassen dan kan ik eventueel je album legen voor je. Je zal dan wel alleen weer alles apart moeten selecteren en uploaden. Het is helaas niet mogelijk om een bulk-selectieoptie toe te voegen, maar gelukkig duurt het toevoegen ook weer niet zo extreem lang.
ik ga ze nu wel even uppen, momentje

edit: ik heb het bewerkt, alleen de foto van bovenaf is nog een oude foto, van voor de renovatie. Maar was vergeten nog zo'n nieuwe foto te maken en moet zo werken, dus heb daar geen tijd meer voor. Maar de plattegrond is het zelfde, alleen is het nu kleurrijker.

Maar uh ik zie dat er een limiet is van 20 fotos?
Ja, ik moest een limiet invullen omdat het anders ongelimiteerd was. Ik heb het nu verhoogd naar 50 mocht je nog screens willen toevoegen.

@Kez1212 Vandaag is in principe de laatste dag om in te zenden. Ben je nog bezig met je inzending? Ik wil gerust de inzendtermijn wat verlengen als je meer tijd nodig hebt. Mocht je niet meer willen meedoen, dan zou het fijn zijn als je dat even laat weten. Anders starten we morgen de stemronde.