In dit subforum vind je alle wedstrijden die worden georganiseerd op het forum
Hebben jouw Sims ook zo'n Sim in de zomer maar zijn ze hun oude, saaie huizen zat? Doe dan mee met de eerste bouwwedstrijd op ons forum! Bij deze wedstrijd is het doel om een kleurrijk zomerhuis te bouwen waarbij de nadruk ligt op kleuren en buiten. Of je nu gaat voor fleurige tuin of voor een groot zwembad waarin je Sims een verkoelende duik kunnen nemen, het gaat erom dat je het ultieme kleurrijke zomerhuis bouwt waar jouw Sims graag de hele zomer willen vertoeven. Bouw jij graag huizen in De Sims 4? Doe dan mee met deze bouwwedstrijd en misschien zie jij dan wel straks jouw inzending terug op onze homepage. De winnaar van deze wedstrijd zullen we daar namelijk tijdelijk in het zonnetje zetten.

Wil je meedoen?
Plaats dan in dit topic een bericht. We zullen dan een persoonlijk album voor je maken in onze splinternieuwe Galerij waar jij screens van je inzending kan plaatsen.

Regels en uitleg
- De inzendtermijn is in principe 2 weken (tot en met 30 juli). Als we merken dat mensen meer tijd nodig hebben dan kan deze termijn eventueel verlengd worden.
- Het budget is voor deze wedstrijd onbeperkt, dus leef je uit!
- Het is uiteraard de bedoeling dat je jouw inzending helemaal zelf maakt. Het is niet toegestaan om een creatie van een ander te gebruiken of aan te passen voor deze wedstrijd.
- Je moet minstens 2 afbeeldingen van je inzending posten in het persoonlijke album dat wij voor je zullen maken.
- Het is toegestaan om een link naar je creatie op De Sims 4 Galerij bij de beschrijving te zetten. Ook is het toegestaan om de link naar een diashow van je creatie die je hebt geplaatst op slideshare te delen in de omschrijving als je dat makkelijker vindt werken.
- NB: Bij het uploaden van screens via onze Galerij staat er een melding van maximale afmetingen. Je hoeft je afbeeldingen echter niet te verkleinen voordat je ze uploadt. Dit wordt automatisch voor je gedaan zodat de laadtijden van het album niet te lang duren.

Advertentie

Leuk dat je meedoet. :) Ik heb alvast een album voor je aangemaakt zodat je direct kan beginnen met screens uploaden als je inzending klaar is. Je kan eventueel ook nog een omschrijving opgeven, deze komt dan bij het albumoverzicht te staan.

Mocht iemand overigens meer tijd nodig hebben omdat ze bijvoorbeeld op vakantie zijn of gaan, dan moet je het maar even aangeven. Dan kijken we om de inzendtermijn te verlengen.
Leuk dat je mee wilt doen! :) Minder ervaren bouwers zijn natuurlijk ook meer dan welkom. Het gaat erom dat het leuk is en niet zo zeer om te winnen denk ik altijd dan.
Ik heb zojuist een album voor je gemaakt: http://www.pinguintech.nl/forum/gallery ... album_id=6

Ik ben erg benieuwd wat jullie gaan bouwen. :)
Ik zou ook graag mee willen doen. Ik ben de saaie huizen van mijn Sims meer dan zat. Ik heb ook nog nooit meegedaan aan een bouwwedstrijd, maar het lijkt me hartstikke leuk. Ik ga aankomende zondag op vakantie, maar het gaat denk ik wel lukken.