Deel hier alles over De Sims 4.
Ik heb Aan het Werk gekocht, en alle nieuwe voorwerpen gezien, maar als ik bij de studeerkamer kijk in Kopen, blijven 'Activiteiten voor binnen' en 'Hobby's en vaardigheden' maar de melding van nieuwe voorwerpen weergeven.
Weet iemand hoe dit komt, en belangrijker, hoe je dit weg kan krijgen?

Advertentie

Volgens mij wordt dit veroorzaakt door niet ontgrendelde voorwerpen. Met de cheat bb.ignoregameplayunlocksentitlement kan je alle carrièrebeloningen vrijspelen en de voorwerpen bekijken. Als het goed is zal je dan geen melding meer moeten krijgen van nieuwe voorwerpen.
Ik heb alle voorwerpen al ontgrendeld. Ik heb daar een mod voor, en ik heb die cheat geprobeerd, maar niets helpt. En ik word er toch wel een beetje gek van dat het steeds goudkleurig blijft. Hoe kan je dit oplossen?
Ik geloof dat dit een irritatiepunt is van wel meer mensen. Als je de cheat gebruikt om de spullen vrij te spelen en er vervolgens op klikt zou als het goed is de melding verdwenen moeten zijn. Misschien dat de mod voor problemen zorgt.

Niettemin hoop ik dat er een update komt die ervoor zorgt dat je niet meer alles hoeft aan te klikken.
Het heeft niks geholpen. Ik vind het toch wel heel gek dat er nieuwe voorwerpen moeten zijn bij 'Activiteiten voor binnen' aangezien daar helemaal geen nieuwe voorwerpen zijn. Kan het helpen om de Sims 4 Aan het Werk opnieuw te installeren?

Hoe moet je deze trouwens verwijderen? Als ik op Aan het Werk klik, krijg ik alleen maar spelen, controleren op update en repareren. Kan je dan een aparte uitbreiding niet verwijderen ofzo?
Ik weet niet zeker of dat zal helpen. En het lijkt inderdaad niet mogelijk om alleen een uitbreiding of game pack opnieuw te installeren. Bij programma's onder Windows worden ze ook niet apart aangegeven. Als je iets opnieuw wilt installeren, dan lijkt het erop dat je echt alles opnieuw moet installeren. En aangezien het niet zeker is of het zal helpen (persoonlijk denk ik van niet), zou ik persoonlijk de moeite niet nemen.
Ik denk dat het dan een bug is waar iedereen last van heeft. Ik hoop dat er nog een oplossing voor komt en dat je ook niet alles meer hoeft aan te klikken om dat "nieuw" weg te halen., want het is inderdaad best irritant.