Hier kan je alles kwijt over De Sims 4 op de Mac.
Dit is niet niet echt een Sims 4 vraag, maar ik vraag me al een tijdje af wat nou eigenlijk het voordeel van een Mac tegenover een pc is. Ik zit er namelijk over te denken om een Mac te kopen, maar weet nou eigenlijk niet zeker of je dat voordelen oplevert tegenover een pc.

Alvast bedankt,
McSims

Advertentie

Dat is voornamelijk persoonlijke smaak. Sommige mensen vinden het besturingssysteem fijner werken.

Als je zelf geen redenen hebt waarom je liever een Mac zou nemen, dan zou ik eerder voor Windows gaan. Er waren meer problemen bij de Mac-versie voor De Sims 3 en het duurde langer totdat problemen werden opgelost. Veel mensen gingen daarom met Bootcamp aan de slag om De Sims 3 te spelen. Volgende maand komt er een De Sims 4 versie voor de Mac, maar ergens verwacht ik dat deze meer problemen zal hebben dan de Windowsversie. Er zijn nou eenmaal minder mensen met een Mac waardoor de focus eerder op de Windowsversie zal liggen. En als je dan weer Bootcamp gaat gebruiken (waarvoor je ook nog een Windows licentie moet aanschaffen) en verder zelf niet echt de voordelen ziet van Mac OS X, dan zou ik persoonlijk niet voor een Mac gaan.
Het is inderdaad wat Nefje al zegt, het is voornamelijk persoonlijke smaak.

Zelf ben ik tevreden mac gebruiker, na jaren op windows gezeten....jaren van veel ergernissen en irritatie's ben ik overgestapt naar Mac.
Een Mac is gebruiksvriendelijk en ze staan er bekend om dat iedereen, jong, oud, veel electronica kennis of weinig electronica kennis iedereen zou er direct volledig mee aan de slag moeten kunnen zo eenvoudig zou het moeten zijn.

Het is maar net wat je smaak is en je ervaring, mijn ervaring is dat ik met windows veel ellende gehad heb en met Mac (OS X) eigenlijk vrijwel nooit problemen of vastlopers heb, ook zijn er voor OSX (het besturingsysteem van Apple) amper tot geen virussen.

Als je niet veel bijzonders doet maakt het niet veel uit, de Mac word voornamelijk veel gebruikt in de grafische wereld.
Ontwerpers, video mensen, fotografen en muziekanten.
Voornamelijk voor die doelgroep is Mac een groot pluspunt ten opzichte van windows.

Hopend je zo wat wijzer gemaakt te hebben, mocht je nog vragen hebben kan je altijd bij me terecht!