Deel hier alles over SimCity BuildIt voor de tablet en gsm.
In dit topic kan je nieuwe buren voor SimCity BuildIt vinden. Ben je ook op zoek naar buren voor SimCity BuildIt? Laat dan een berichtje achter met de naam of link naar jouw account.

Advertentie

Misschien is een tutorial wel handig hiervoor? Ik kan nog niemand toevoegen en om nou m'n facebookaccount met iedereen te delen... :p
Je kan alleen maar via GameCenter (iOS), Google Play (Android) en Facebook inloggen. Als je liever niet je persoonlijke FB wilt delen, dan kan je eventueel een speciaal account voor spelletjes aanmaken. Het mag officieel niet van FB, maar heel veel mensen doen dit.
Ik ben nieuw hier en zoek buren. Mijn naam is nikki16

Update:
Ik heb vrienden toegevoegd die dat spel spelen, maar ik zie ze niet op mijn app spel. Je moet toch op logo groen drukken, dan zie ik alleen stad van Daniel. Hoe komt dat? Nikki.
Dat heb ik ook Nikki. Een aantal facebook vrienden van mij spelen ook SimCity BuildIt, maar ik zie hun ook niet staan bij mijn vrienden in-game. Zal wel een bug zijn op android tablets...
Ik ben 100% zeker dat ik ben ingelogd op Facebook, dus daar ligt het niet aan.
Nefje schreef:Ik zie wel mijn buren. Weten jullie zeker dat die personen SimCity BuildIt ook aan hun FB-account hebben gekoppeld?
Zeker weten!
Probeer eens je apparaat te herstarten. Dit wil wel eens helpen als buren ineens verdwijnen, dus misschien ook als je je buren helemaal niet ziet.