Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

mama2kindjes schreef:Is er niemand die me kan helpen met het vinden van de ontvangstbalie?
Ik heb zelf het Sim Springs evenement nog niet gestart, maar vond dit op het internet:

- Je moet deel 3 (in het Engels:" Arid Apartments", maar ik weet niet hoe ze dit naar het Nederlands vertaald hebben) van de Sim Springs voltooid hebben om de ontvangstbalie te ontgrendelen.
- Als de ontvangstbalie (na het ontgrendelen) niet in het woonkamergedeelte te vinden is, zou deze zich in het aanrechtgedeelte bevinden.

Hopelijk heb je er iets aan, anders hoop ik voor je dat iemand reageert die zelf met dit evenement bezig is.
MasjaD » 15 jun 2021, 09:14 schreef:
MasjaD » 15 jun 2021, 09:09 schreef:Iemand enig idee wat je moet doen in sim springs bij de laatste en langste taak, het overpeinzen? Ik heb van alles geprobeerd maar kan het niet vinden!
Okay! Ik heb het toch gevonden! Je moet een bank neerzetten!
En er op zitten anders doe die het niet
Angelvb schreef:Hoe kan ik de oude foto's vinden?
Als het goed is staat er bij "in huishoudelijke objecten". Dit kan van alles zijn, bijv. een bankstel, een koelkast een boekenkast etc. (kwestie van even uitproberen wat wel en wat niet werkt). Hoe meer sterren een object heeft, hoe sneller het gaat.