Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik heb een probleem als ik wil inloggen via Facebook komt er dit te staan (om in te loggen met Facebook moet je tracking in je Apple iOS instellingen activeren.) al mijn locatie voorzieningen staan aan. Tracking kan niet aan dat is de fout bij iOS. Wat kan ik nog doen om mijn Sims terug te krijgen? Was zo lekker bezige met mijn opdracht

Advertentie

Hoi,

Helaas schijnen de afgelopen dagen meerdere spelers hierdoor getroffen te zijn.
Ik vermoed dat je IOS 14 draait? Via internet meen ik te begrijpen dat er met betrekking tot 'gepersonaliseerde reclame' geruzied wordt tussen Apple en Facebook, waarbij recente aanpassingen voor problemen zorgen.

Kun je eens het volgende nakijken?

- Start een internetpagina via je IOS apparaat
- Ga naar het menu (drie streepjes rechtsboven in beeld)
- Scrol naar beneden en tik op 'instellingen'
- Tik (onder het kopje beveiliging) op 'Apps en websites'
- Tik naast 'Aangemeld via Facebook' op bewerken

Staat 'The Sims Freeplay' onder het tabblad 'Actief' of onder 'verwijderd'?
Hier staat actief ligt was aan de iOS ja

Sim Plist » 13 maart 2021, 16:28 schreef:Hoi,

Helaas schijnen de afgelopen dagen meerdere spelers hierdoor getroffen te zijn.
Ik vermoed dat je IOS 14 draait? Via internet meen ik te begrijpen dat er met betrekking tot 'gepersonaliseerde reclame' geruzied wordt tussen Apple en Facebook, waarbij recente aanpassingen voor problemen zorgen.

Kun je eens het volgende nakijken?

- Start een internetpagina via je IOS apparaat
- Ga naar het menu (drie streepjes rechtsboven in beeld)
- Scrol naar beneden en tik op 'instellingen'
- Tik (onder het kopje beveiliging) op 'Apps en websites'
- Tik naast 'Aangemeld via Facebook' op bewerken

Staat 'The Sims Freeplay' onder het tabblad 'Actief' of onder 'verwijderd'?
Opvallend, bij anderen met dit probleem scheen 'The Sims Freeplay' steevast verwijderd te zijn, dus niet meer onder het tabblad 'actief' te staan. Dan is het de vraag of jouw probleem wel dezelfde oorzaak heeft, wat het er niet gemakkelijker op maakt.

Volgens de laatste info die ik gelezen heb, zouden de spelmakers Firemonkeys op de hoogte zijn en naar een oplossing zoeken. Maar geen idee hoe lang dat gaat duren.

In je eerste bericht schreef je "Tracking kan niet aan dat is de fout bij iOS."
Ik weet niet zeker of ik die zin helemaal goed begrijp. Bedoel je dat als je naar de instellingen van je iPhone naar 'Privacy - Tracking' gaat, er geen knop is om tracking aan te zetten? Of is die knop niet geactiveerd of springt de instelling die je maakt vanzelf weer terug? (Zelf heb ik een oudere iPhone waarbij die optie niet bestaat (of ergens anders verborgen zit), dus ik weet niet precies hoe het er bij jou uit ziet).
De tracking staat inmiddels wel aan maar kan nog steeds niet via Facebook mijn spel laden.


Sim Plist » 13 maart 2021, 20:01 schreef:Opvallend, bij anderen met dit probleem scheen 'The Sims Freeplay' steevast verwijderd te zijn, dus niet meer onder het tabblad 'actief' te staan. Dan is het de vraag of jouw probleem wel dezelfde oorzaak heeft, wat het er niet gemakkelijker op maakt.

Volgens de laatste info die ik gelezen heb, zouden de spelmakers Firemonkeys op de hoogte zijn en naar een oplossing zoeken. Maar geen idee hoe lang dat gaat duren.

In je eerste bericht schreef je "Tracking kan niet aan dat is de fout bij iOS."
Ik weet niet zeker of ik die zin helemaal goed begrijp. Bedoel je dat als je naar de instellingen van je iPhone naar 'Privacy - Tracking' gaat, er geen knop is om tracking aan te zetten? Of is die knop niet geactiveerd of springt de instelling die je maakt vanzelf weer terug? (Zelf heb ik een oudere iPhone waarbij die optie niet bestaat (of ergens anders verborgen zit), dus ik weet niet precies hoe het er bij jou uit ziet).
Kun je onder de knop waarbij je tracking toestaat, afzonderlijke apps zien? En staat 'The Sims Freeplay' daartussen? Als die niet aan staat, zal je dat ook moeten aanpassen (en daarna zou ik voor de zekerheid even je iPhone uit en weer aanzetten en dan proberen het spel weer te starten).