Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Iemand nog actief op Sims? Via Facebook? Heb voor de missies buren nog (bijvoorbeeld schoonmaken zwembad)

Je mag me toevoegen op Facebook;

Tecilla van den Berg
Hoi,
Is er iemand die nog speelt en mij kan helpen?
Ik heb een buur nodig waarbij ik in een spiegel kan kijken van de dumpwinkel voor de toespraak te oefenen.

Ik kan helaas geen link toevoegen op de een of andere manier van mijn Google Play Games account.
Mijn gebruikersnaam is: xdominiquex2002.
Mocht dat niet helpen kan je mij een bericht sturen en dan kunnen we het via de mail proberen.


liefs,
Dominique
Gabri3lle32 » 05 jan 2021, 21:40 schreef:Ik heb speciaal fb aan gemaakt voor buren mijn naam op fb is sims FreePlay met een foto van een zeepaardje

Hoi ik kan je op facebook niet vinden.
Ik heet sims speler. Ik heb geen profielfoto en weinig vrienden.

liefs,
Dominique
Dominiquegeerlings schreef:Ik kan helaas geen link toevoegen op de een of andere manier van mijn Google Play Games account.
Sinds 2017 werkt Google Play Games niet meer in combinatie met De Sims Freeplay. Met een Android apparaat ben je dus aangewezen op Facebook (en op spelers die Facebook gebruiken).
Dominiquegeerlings schreef:Gabri3lle32 » 05 jan 2021, 21:40 schreef:
Ik heb speciaal fb aan gemaakt voor buren mijn naam op fb is sims FreePlay met een foto van een zeepaardje
Dominiquegeerlings schreef:Hoi ik kan je op facebook niet vinden.
Dat kan kloppen want die profielfoto is inmiddels gewijzigd. Bovendien is het lastig zoeken want 'Sims Freeplay ' geeft erg veel resultaten. Ook 'Sims speler' geeft teveel treffers zonder profielfoto om te achterhalen welke pagina de juiste is.
Misschien is het daarom handiger om de link van je Facebookpagina te kopieren. Als je die liever niet op het forum zet, zou je deze via een privébericht kunnen sturen.
Sim Plist » 06 feb 2021, 03:01 schreef:
Dominiquegeerlings schreef:Ik kan helaas geen link toevoegen op de een of andere manier van mijn Google Play Games account.
Sinds 2017 werkt Google Play Games niet meer in combinatie met De Sims Freeplay. Met een Android apparaat ben je dus aangewezen op Facebook (en op spelers die Facebook gebruiken).
Dominiquegeerlings schreef:Gabri3lle32 » 05 jan 2021, 21:40 schreef:
Ik heb speciaal fb aan gemaakt voor buren mijn naam op fb is sims FreePlay met een foto van een zeepaardje
Dominiquegeerlings schreef:Hoi ik kan je op facebook niet vinden.
Dat kan kloppen want die profielfoto is inmiddels gewijzigd. Bovendien is het lastig zoeken want 'Sims Freeplay ' geeft erg veel resultaten. Ook 'Sims speler' geeft teveel treffers zonder profielfoto om te achterhalen welke pagina de juiste is.
Misschien is het daarom handiger om de link van je Facebookpagina te kopieren. Als je die liever niet op het forum zet, zou je deze via een privébericht kunnen sturen.

Hoi,
Ik heb geen enkel idee hoe ik een prive bericht moet sturen via hier.
Ik heb ondertussen wel een profielfoto toegevoegd van een blonde vrouw in het zwembad van de sims freeplay
Het handigste is om op de naam van de persoon te klikken die je een privébericht wil sturen. Je dient dan wel ingelogd te zijn. Aan de rechterkant onder 'contactgegevens' zou je die optie moeten zien staan.

Zo niet, dan is het wellicht vereist is dat je eerst een minimaal aantal berichten geplaatst hebt (vaak 5 of 10) of een tijdje lid moet zijn (bijv. een week). Ik heb er even naar gezocht maar zo vlug geen informatie over kunnen vinden wat dit forum betreft.
Hallo hoe voeg ik buren toe? Ik wil dat liever niet via fb doen en speel op de iPad. Nu loop ik steeds vast doordat ik geen buur heb met een spiegel. Ik zit zelf in level 33 en heb huisdieren.
  • 1
  • 178
  • 179
  • 180
  • 181
  • 182
  • 186