Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Melon » 12 nov 2020, 21:04 schreef:hey waar kan ik die telescoop vinden? moet ik dan eerst de dumpwinkel bouwen?
Die staat gewoon in het park, met een wolkje erboven.
Hebben jullie ook dat als je op een kavel komt, het scherm even wit knippert? Ik heb het idee dat er nu overal sneeuw zou moeten liggen, de sneeuwmachine is immers
gerepareerd op dag 1 maar bij mij is het gras overal nog groen. Gaat dit bij jullie ook fout?
LieztB » 15 nov 2020, 01:22 schreef:Ja dat klopt dat heb ik ook Belle. Ik dacht dat het aan mijn mobiel lag, maar dat is dus niet zo.
Ik heb een iPad Pro met het nieuwst iOS, dus het ligt echt aan EA. Jammer van de kerstsfeer en ook irritant dat geflits de hele tijd. Heb m’n iPad al opnieuw opgestart en gekeken of er updates zijn, maar helaas niets geholpen.
Belle schreef:
Melon » 12 nov 2020, 21:04 schreef:hey waar kan ik die telescoop vinden? moet ik dan eerst de dumpwinkel bouwen?
Die staat gewoon in het park, met een wolkje erboven.
Oeps, sorry Melon, ik had even niet door dat het om de kerstmissie ging :oops: .
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8