Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hallo sims spelers,

Ik zou graag meer buurtjes in de lijst willen hebben. Ik kan mensen van Game Center toevoegen bij e-mail adres.
Wie van jullie heeft dat en wil buurtjes worden?
Graag een e-mail in je berichtje dan kan ik de uitnodiging door sturen.
Ben zelf niveau 39, en kan je met veel dingen wel helpen of ben ik bereid om dingen voor je te plaatsen :D :D

Thanksss alvast

Advertentie

Chelsey » 27 jun 2020, 00:52 schreef:Ik wil wel alleen geen idee hoe alles werkt ben er niet echt een held in
Wat wil je weten? Misschien dat ik je kan helpen.
Overigens als je een iPhone/iPad hebt en je wilt buurtjes, kan ik je via de Apple ID e-mail adres van jou een uitnodiging sturen welke jij kan accepteren. Start je de Sims even opnieuw op en ik sta er tussen bij de partyboot qua buren :D :D
https://games.app.goo.gl/HYNu2UPjaPcoSge47" onclick="window.open(this.href);return false;

Hier is mijn Google play games profiel. Naam is Eliine_94. Ik heb ook helaas geen buren meer omdat iedereen inactief was en ik speel niet meer via game center. Anders kan ik wel me emailadres prive sturen
Ik heb geen google play wil iemand me via facebook toevoegen en dan sims buren worden? Stuur even een dm erbij dat het voor de sims is.
Mijn naam is Jody Goossens