Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Zelf heb ik ruim boven de 200 buren, maar er blijven maximaal 100 buren zichtbaar in de partyboot (diegenen met de hoogste stadswaarde).

Inderdaad wil je altijd 15 buren of meer hebben, omdat je dan het maximum aantal (5) bonussen krijgt.
Meer buren kan dus geen kwaad (tenzij je een specifieke buur zichtbaar binnen de top 100 wil houden, die anders buiten de boot gaat vallen :) ).

Advertentie

Lies_b schreef:Kan je de leeftijd nog veranderen bij Sims Freeplay of moet je dan een nieuw account aanmaken?
Het is niet nodig een nieuw account aan te maken, als je tenminste geen problemen hebt met het opslaan van je voortgang.
Maar je zal wel een herinstallatie moeten uitvoeren.

Kijk voor de instructies over het herinstalleren even bij mijn bericht #45845 van 01 mei 2020, 01:56.
Stel tijdens de herinstallatie een leeftijd van minimaal 15 jaar in.

Zoals je in dat bericht kan lezen (maar ik benadruk de belangrijkste punten nog maar even):

- let er vooral op dat je het spel vooraf in de cloud opslaat, ook als er staat dat het niet nodig is (je moet daarna de bevestiging krijgen dat de cloudopslag gelukt is - anders moet je geen herinstallatie doen).

Als die cloudopslag gelukt is, kun je daarna gerust het spel van je apparaat verwijderen.

- Kies tijdens de installatie ervoor om het opgeslagen spel te gebruiken. Kies zeker NIET voor "nieuw spel starten", want dan kan je cloudopslag overschreven worden.

Als je die punten extra in de gaten houdt, kan er eigenlijk niets fout gaan.
hoi hoi, Ik heb al gekeken op de pagina 'er hangt liefde in de lucht.' Er staat ook dat je romantisch moet doen daarvoor. Maar als ik daar op klik, staat er dat ik eerst die missie moet voltooien. Hoe laat ik ze dan trouwen? :?: Kan iemand helpen?
Ben je al aangeland bij de opdracht om romantisch te doen? Met andere woorden: Heb je alle voorgaande opdrachten in deze missie al gedaan?

Je krijgt als het goed is pas de optie om romantisch te zijn, zodra je bij die opdracht bent.
Is 15 het maximum aantal buren voor de ‘burenbonus’ elke dag?
  • 1
  • 171
  • 172
  • 173
  • 174
  • 175
  • 186