Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Hallo ik ben op zoek naar nieuwe buren en het liefst iemand met een veiling podium.. Als je er een hebt graag vermelden waar ik deze kan vinden! Mijn naam is: Mennepen ( m met hoofdletter) groetjes Mandy

Advertentie

Hoi.. Je moet gewoon de naam intikken en versturen dus niet zoeken.. Hij verzendt dan de uitnodiging vanzelf

Groetjes Mennepen
zoësam schreef:Hallo

Ik ben net begonnen met Sims Freeplay (niveau 9) en ook op zoek naar buren.
Het lukt me alleen niet om iemand toe te voegen op gamecenter. Als ik een naam ingeef in het zoekveld, komt er 'niet gevonden'.
Enig idee hoe dit komt?

Wil iemand van jullie mij misschien toevoegen? Mijn naam is zoësam

Ik zoek nu een buur die me kan helpen met 'oefenen film maken' maar voor verdere opdrachten zijn alle andere buren ook welkom!

Thanks!
Liesjuh1992 schreef:
EelkeMeijer schreef:
zoësam schreef:Hallo

Ik ben net begonnen met Sims Freeplay (niveau 9) en ook op zoek naar buren.
Het lukt me alleen niet om iemand toe te voegen op gamecenter. Als ik een naam ingeef in het zoekveld, komt er 'niet gevonden'.
Enig idee hoe dit komt?

Wil iemand van jullie mij misschien toevoegen? Mijn naam is zoësam

Ik zoek nu een buur die me kan helpen met 'oefenen film maken' maar voor verdere opdrachten zijn alle andere buren ook welkom!

Thanks!
Ik geloof dat ik hetzelfde probleem heb. En ik krijg ook constant foutmeldingen in het game center :|
Klikken jullie wel eerst op het plusje boven het zoek veld? Want dan krijg je het andere zoek veld en die moet je hebben. Die andere is een zoekveld voor de lijst met vrienden die je hebt namelijk. (Hoop dat ik het goed verteld heb)
Thnx! Is gelukt!
taz198284 schreef:Ik kan alleen maar buren hebben via facebook, jammer dat android daar nog geen appje voor heeft haha! Heb het sneeuwpark, heb eigenlijk alles open gespeeld inmiddels op het eerste eiland behalve 7 of 8 huizen en het sims bord :shock: :D ben niet verslaafd hoor ghehe! Ben bij level 19 nu, alle spullen zitten in me huizen verwerkt, katten honden brandweerpalen mode ontwerp gebeuren gitaren spiegel spookvoorwerpen computers zwembad... voeg me maar toe Taz LovesJoshua
verzoekje verstuurd :-)
anne3382 schreef:Hoi! Ik ben niveau 10 en hard op zoek naar een goede buur met akoestische gitaar.
Je mag me toevoegen op facebook (Anne Dijsselhof, foto met 3 meiden).

Zelf heb ik eigenlijk vrij weinig, dus je mag me best toevoegen, maar heb niet veel meer dan wat computers, tafels en stoelen haha.
ik heb je een verzoek gestuurd.
Hij staat in het huis aan de zee 8-)
Ik zoek iemand met een spiegel
Is er iemand die ik mag toevoegen en zou je willen zeggen in welk huis de spiegel hangt?
Misschien heb ik al wel buren die er 1 hebben maar ik zoek al een hele tijd :geek:
  • 1
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 31
  • 186