Hier kan je terecht voor al je De Sims 3 problemen of vragen over laptopaankoopadvies
Ik krijg voor mijn verjaardag een nieuwe laptop met een nvidia GeForce 610M erin. Is deze geschikt voor sims3 en uitbreidingen? Ik heb ergens anders op internet gevonden dat hij wel de sims aankan, maar doen de uitbreidingen het ook? De rest van de laptop is wel geschikt.

Advertentie

Zoals ik ook al hier zei ben ik geen voorstander van de GeForce 610M voor De Sims 3. Het is oké voor De Sims 3, maar als je meer uitbreidingen wilt is wat meer kracht toch wel gewenst. Maar het is erg persoonlijk en andere mensen vinden het wel weer fijn draaien. Als er veel RAM (6 GB RAM of meer) aanwezig is en een goede processor (een snelle i5 of i7), dan zal het denk ik wel moeten gaan.
Het is een Asus A73s met i5 processor en 6GB ram. Ik draai op dit moment de sims op een laptop van 6 jaar oud met 2GB ram en een videokaart van 128mb die.beestenbende niet aan zou kunnen maar ik heb alle uitbreidingen en hij is niet erg snel maar de sims doet het gewoon. Dus ik ben niet echt veeleisend maar ik moet de sims normaal op normale instellingen kunnen spelen. Het gaat me niet om topprestaties maar om dat het het gewoon doet maar wel met normale snelheid.
In dat geval denk ik dat je wel tevreden zult zijn met die laptop. Hier kan je een reactie vinden van iemand met een Asus model K55V die dezelfde videokaart heeft en ook 6 GB RAM, maar wel een andere processor. Volgens simsfan1988 draait De Sims 3 met uitbreidingen goed, dus het lijkt me dat het wel moet gaan zolang je maar geen topprestaties verwacht.
IK heb de laptop gisteren voor mijn verjaardag gekrgen (zit er nu op) en de sims is SNEL!!!!! Heb alleen het basisspel er nog opstaan, maar omg het is echt snel, zelfs met hoge instellingen. Waarschijnlijk komt dat omdat mijn oude laptop langzaam was, maar ik ben er tevreden mee. Grafisch nog geen enkel probleem, wat ik af en toe wel met mijn oude had. Mensen die dit langzaam zouden vinden zijn wss gewoon verwend.