Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Als je het laatste mijlpaal niet haalt(wat al bijna onmogelijk is om wel te halen) moet je 6 miljoen simoleons betalen aan mijlpaalkosten. Hierna heb je de plek ontgrendeld om nieuw huis te bouwen

Advertentie

molletje83 » 03 apr 2020, 12:04 schreef:Wel jammer doordat ik een rust dag had gekregen met zoeken kom ik straks 1glas stuk te kort voor fase 4.
Ben benieuwd wat het kost om door te gaan.
Afbeelding ik had begrepen dat als je een fase niet binnen de tijd afrond dat je dan simleons moest betalen om verder te maar waar moet dat dan.
Mijn stadswaarde is inmiddels 24 miljoen en voor mij blijven de kosten staan op § 2.822.000.
Ik ben nu hier
Afbeelding
Maar wacht even tot na het weekend om Verder te gaan en hoop de laatste dan wel te halen.
Ik had deze kunnen halen was van de week vergeten aan de nieuwe vergunningen te starten waardoor ik maar 12 uur had voor het glas en toen aan het eind nog een dag moest wachten op de nieuwe vergunningen.
Wat ik wel lullig vind voor fase 7 had ik het graniet en goud binnen 24 uur en glas kwam ik er 1maar toen ik klaar was met goed en de wacht tijd voor de vergunning om was kon ik nog 24 uur wachten omdat je het graniet al compleet had. Ben nu onderweg naar fase 8
En ga de hoofdprijs niet halen zonder te betalen.
molletje83 » 25 apr 2020, 12:34 schreef:Wat ik wel lullig vind voor fase 7 had ik het graniet en goud binnen 24 uur en glas kwam ik er 1maar toen ik klaar was met goed en de wacht tijd voor de vergunning om was kon ik nog 24 uur wachten omdat je het graniet al compleet had. Ben nu onderweg naar fase 8
En ga de hoofdprijs niet halen zonder te betalen.
Ja je kan dan 24 uur niks doen, heel irritant, aangezien de timer doorloopt.
Elizaa2016 » 03 apr 2020, 22:05 schreef:Ik ben klaar, niet gehaald, en dit zijn mijn kosten.

Afbeelding
Dit was ik ook kwijt maar doordat we vorige week geld kregen van het spel makers kon ik het gelijk betalen.
Vervolgens ken je er gratis 3 appartementen van maken.
Ik zag ook de optie van de zelfde huizen die je in die andere torens kan bouwen maar dan heb je maar 1 huis nu 3 volgens mij.
Word vervolgd.

Afbeelding

Vlak naast het station heb je een nieuwe locatie
Afbeelding
Dit zal wel op de zelfde manier werken dus ik begin er voorlopig niet aan
Afbeelding