Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik moet naar de park en naar de danspaar kijken maar er staat alleen een vrouw en als ik op kijken klik lukt het niet helppp

Advertentie

Hoi,

Begrijp ik goed dat je de missie "een dans om nooit te vergeten" gestart hebt en nu bij de eerste opdracht bent waarbij je naar het danspaar moet kijken?
Zelf heb ik de missie nog niet gestart, maar bij mij staan een man en vrouw te dansen in de hoek van het park waar ook de tafels met schaakborden staan. Was dit bij jou ook zo toen je de missie startte, of stond er toen ook alleen een vrouw?

Ik vrees dat je last hebt van een bug. Ik heb dit probleem eerder gelezen, maar ben nog geen oplossing tegengekomen. Zelf zou ik in dat geval het spel in de Cloud opslaan, het spel volledig van het apparaat verwijderen en het vervolgens opnieuw installeren.
Er is geen enkele garantie dat dat werkt, maar ik vrees dat dat het enige is dat je kan proberen. Anders blijft alleen de optie over om contact op te nemen met de spelmakers Firemonkeys (alleen engelstalig):

https://help.firemonkeys.com.au/hc/en-us/requests/new" onclick="window.open(this.href);return false;