Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Mullemams schreef:
Michaelb1975 schreef:Ik zoek buren
Ik speel via Facebook michael Bolderdijk
Game center michaelb75

Ik ben bezig met de peuter missie
Ik heb een vriendschapsverzoek verzonden
Ik heb ook een vriendschapsverzoek verzonden
Hallo

Ik ben net begonnen met Sims Freeplay (niveau 9) en ook op zoek naar buren.
Het lukt me alleen niet om iemand toe te voegen op gamecenter. Als ik een naam ingeef in het zoekveld, komt er 'niet gevonden'.
Enig idee hoe dit komt?

Wil iemand van jullie mij misschien toevoegen? Mijn naam is zoësam

Ik zoek nu een buur die me kan helpen met 'oefenen film maken' maar voor verdere opdrachten zijn alle andere buren ook welkom!

Thanks!
zoësam schreef:Hallo

Ik ben net begonnen met Sims Freeplay (niveau 9) en ook op zoek naar buren.
Het lukt me alleen niet om iemand toe te voegen op gamecenter. Als ik een naam ingeef in het zoekveld, komt er 'niet gevonden'.
Enig idee hoe dit komt?

Wil iemand van jullie mij misschien toevoegen? Mijn naam is zoësam

Ik zoek nu een buur die me kan helpen met 'oefenen film maken' maar voor verdere opdrachten zijn alle andere buren ook welkom!

Thanks!
Ik geloof dat ik hetzelfde probleem heb. En ik krijg ook constant foutmeldingen in het game center :|
EelkeMeijer schreef:
zoësam schreef:Hallo

Ik ben net begonnen met Sims Freeplay (niveau 9) en ook op zoek naar buren.
Het lukt me alleen niet om iemand toe te voegen op gamecenter. Als ik een naam ingeef in het zoekveld, komt er 'niet gevonden'.
Enig idee hoe dit komt?

Wil iemand van jullie mij misschien toevoegen? Mijn naam is zoësam

Ik zoek nu een buur die me kan helpen met 'oefenen film maken' maar voor verdere opdrachten zijn alle andere buren ook welkom!

Thanks!
Ik geloof dat ik hetzelfde probleem heb. En ik krijg ook constant foutmeldingen in het game center :|
Klikken jullie wel eerst op het plusje boven het zoek veld? Want dan krijg je het andere zoek veld en die moet je hebben. Die andere is een zoekveld voor de lijst met vrienden die je hebt namelijk. (Hoop dat ik het goed verteld heb)
Ik ben ok op zoek naar buren die ook veel hebben waarmee je opdrachten kan vervullen, zoals brandweerpaal, frisbee, ligstoelen, etc.. Ikzelf zit op niveau 49 en heb m.i. alles voor burenopdrachten.
Gamecenter: maaike.b71
  • 1
  • 26
  • 27
  • 28
  • 29
  • 30
  • 186