Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Hoe heb je kunnen updaten? Ik krijg nu de melding dat mijn Sim niet naar een buurstad kan, omdat die gemaakt is in een nieuwere versie. Echter zie ik geen updatemogelijkheid in de App store of in het menu van het spel.
Sim Plist » 28 jan 2020, 20:47 schreef:Het komt de laatste tijd vaker voor dat de nieuwe update niet tussen de updates in de App Store erbij staat, ik had dat dit keer ook weer.
Als je in de App Store daarentegen gewoon zoekt op Sims freeplay, zou je wel moeten kunnen updaten.
Nee, daar had ik al gekeken. Gelukkig kwam de update de volgende dag automatisch bij het opstarten van het programma.
Oh dat is vreemd. Alle apps die ik installeer vanuit de app store, zijn bij mij nog steeds in de app store zichtbaar.
Toen ik deze keer via de zoekfunctie de Sims freeplay had opgezocht, zag ik in de app store de knop "openen" meteen veranderen in "werk bij". Ik denk dat de app bij mij daarom ook nog niet tussen de updates stond.

Gelukkig heeft je probleem zich vanzelf opgelost, tenminste als het de grote update betrof en niet een van die kleinere updates. In dat geval hoor je het live evenement Romantische Tuin te kunnen spelen.

Maar het is wel interessant om te zien of dat volgende keer ook weer zo gaat. Zelf vind ik het wel prettig dat ik eerder al handmatig kan updaten, dat kan soms beter uitkomen bij het spelen van een live evenement.

Misschien dat de IOS versie er iets mee van doen heeft, maar ik zou het toch vreemd vinden als je bij een nieuwer IOS ineens niet meer handmatig kan updaten.
Sim Plist » 30 jan 2020, 14:31 schreef:Oh dat is vreemd. Alle apps die ik installeer vanuit de app store, zijn bij mij nog steeds in de app store zichtbaar.
Toen ik deze keer via de zoekfunctie de Sims freeplay had opgezocht, zag ik in de app store de knop "openen" meteen veranderen in "werk bij". Ik denk dat de app bij mij daarom ook nog niet tussen de updates stond.

Gelukkig heeft je probleem zich vanzelf opgelost, tenminste als het de grote update betrof en niet een van die kleinere updates. In dat geval hoor je het live evenement Romantische Tuin te kunnen spelen.

Maar het is wel interessant om te zien of dat volgende keer ook weer zo gaat. Zelf vind ik het wel prettig dat ik eerder al handmatig kan updaten, dat kan soms beter uitkomen bij het spelen van een live evenement.

Misschien dat de IOS versie er iets mee van doen heeft, maar ik zou het toch vreemd vinden als je bij een nieuwer IOS ineens niet meer handmatig kan updaten.
Bij mij stond in de App Store alleen dat ik de app kon openen, niet updaten. Sowieso kan je in de App Store tegenwoordig niet meer naar updates gaan, dus ik had gezocht op de app. Het is niet vreemd dat updates gefaseerd uitgerold worden, dus ik was gewoon een dag later aan de beurt.
  • 1
  • 98
  • 99
  • 100
  • 101
  • 102
  • 105