Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Ik betaal momenteel alle park opdrachten en die bewaar ik voor het laatst het is vaak goedkoper om hem af te kopen dan hem in te korte hehalve bij dag 6 tot nu toe dag 7 weet ik nog niet.
Ik bij dag 7 ook 1 andere opdracht afgekocht anders kwam ik niet uit met de tijd.
Ook al heb ik van de week 500 Sp's gedraaid ik probeer er zo weinig mogelijk te gebruiken.
Heb al 2 keer gehad dat ik de zoek opdracht 2 keer moet doen omdat ik nog niet genoeg spullen had.

Advertentie

Uren per opdracht worden inderdaad steeds langer. Vervelend.

Ik heb het tot nu toe gered, maar raak aardig door mijn SP heen.
Hoop dat ik het haal!
Ik ben geneigd om die opdracht maar over te slaan, maar vraag me af of het helpt om eerst alle behoeftebalken van de Sims volledig aan te vullen.
Sim Plist » 22 jan 2020, 17:40 schreef:Ik ben geneigd om die opdracht maar over te slaan, maar vraag me af of het helpt om eerst alle behoeftebalken van de Sims volledig aan te vullen.
Geen idee of dat helpt...valt te proberen.
Ik ben bijna door mij SP heen, dus kan hem niet overslaan helaas.
Oh balen.. Zonder SP's wordt het denk ik onmogelijk om bij te blijven. Misschien kun je nog vlug wat LP's proberen te koken en omzetten naar SP's met de sociale puntenbloem.
Ik heb het toch maar even uitgeprobeerd en van alle Sims die aan de zoekopdracht meededen, eerst de behoeftebalken volledig aangevuld. Dat bleek geen enkele verbetering te zijn, het lijkt dus onoverkomelijk om die opdracht twee keer te doen (tenzij je wellicht ontstellend veel geluk hebt) ofwel de opdracht over te slaan met SP's.

Mijn SP's zijn er inmiddels allemaal doorheen (enkele honderden inmiddels, gaat hard zo), maar heb nog een lading LP's die ik kan omzetten.
Eerlijk gezegd kom ik net als "The Girl Who Games" toch weer tot dezelfde conclusie, net als vorige keer (maar wilde het nog eens proberen): het is alle tijd, Simoleons, SP's en LP's niet waard.
Ik denk dat ik deze race nog wel probeer helemaal te halen, maar sla die races in de toekomst waarschijnlijk over. Puur als uitdaging is het ook al niet leuk meer, omdat het theoretisch gezien onhaalbaar is zonder slaap op te offeren of bizar veel resources te spenderen.
Sim Plist » 23 jan 2020, 04:43 schreef:Ik heb het toch maar even uitgeprobeerd en van alle Sims die aan de zoekopdracht meededen, eerst de behoeftebalken volledig aangevuld. Dat bleek geen enkele verbetering te zijn, het lijkt dus onoverkomelijk om die opdracht twee keer te doen (tenzij je wellicht ontstellend veel geluk hebt) ofwel de opdracht over te slaan met SP's.

Mijn SP's zijn er inmiddels allemaal doorheen (enkele honderden inmiddels, gaat hard zo), maar heb nog een lading LP's die ik kan omzetten.
Eerlijk gezegd kom ik net als "The Girl Who Games" toch weer tot dezelfde conclusie, net als vorige keer (maar wilde het nog eens proberen): het is alle tijd, Simoleons, SP's en LP's niet waard.
Ik denk dat ik deze race nog wel probeer helemaal te halen, maar sla die races in de toekomst waarschijnlijk over. Puur als uitdaging is het ook al niet leuk meer, omdat het theoretisch gezien onhaalbaar is zonder slaap op te offeren of bizar veel resources te spenderen.
Ja, alles wat je hebt opgebouwd qua geld en punten gaan er gigantisch hard doorheen.

Ik neem me ook elke keer voor niet meer mee te doen, maar als ik dan de prijzen weer zie...haha.
Maar ga het volgende keer maar gewoon proberen te negeren.
Het kost zoveel tijd en geld en achteraf vraag ik me toch vaak af of dat het waard is geweest.
Het moet ook wel leuk blijven om te spelen!