Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
De missie behoort tot de zogenaamde "hoofdmissies", die je alleen één voor één kan afwerken.
Je zal dus eerst de voorgaande hoofdmissies (één voor één) dienen af te werken, dan volgt deze uiteindelijk vanzelf een keer.

Advertentie

Laurakoekje » 18 apr 2016, 10:44 schreef:Als ik mijn 2 tienersims laat opgroeien tot volwassenen kan ik deze dan later laten samenwonen met hun partner in het huis van hun ouders? Dan zijn ze met 3 koppels in 1 huis. Is dit mogelijk?
Alleen met VIP-level 14 of hoger kan je zes Sims in één huis laten wonen. Standaard is dat vier. Het maakt voor het spel niet uit welke Sims bij elkaar wonen. Ze moeten hiervoor ofwel partners van elkaar zijn ofwel beste vrienden. Dus een kind kan aan zijn partner vragen om samen te wonen. Maar als je geen VIP-level hebt dan kan dat alleen als je één kind hebt.

Verder lijkt het me goed dat kinderen die volwassen worden, een eigen bestaan opbouwen. Je kunt meer huizen bouwen dan het maximum aantal Sims, dus waarom zou je dit willen?