Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

molletje83 » 10 jan 2020, 16:35 schreef:Gefeliciteerd!

Ik ben bang dat ik het niet ga halen ik moet alleen deze nog.
Afbeelding
Afbeelding
Dit is de eind stand geworden. Had de laatste dag ook niet veel geluk met de draaiplant de hele week draai ik regelmatig 8,12 of 20 sleutels en de laatste dag alleen meer 1,2 of 3.
En me sims hebben van de week een keer de hele nacht niks gedaan was in slaap gevallen toen ze nog een kwartier moesten. Dan weet je eigenlijk al ik heb te veel achterstand.
Dus ik wacht wel tot hij weer herhaald word.
Doorgaans probeer ik 6 keer per dag 2,5 uur te halen en 's nachts 8,5 uur. Als dat lukt, dan hou ik meestal zelfs wat tijd over.
Maar ik loop altijd wel enkele keren vertraging op.
Met een aantal dagen 5 i.p.v. 6 keer 2,5 uur wordt het doorgaans erg krap, maar vaak nog net haalbaar.
Ik heb nog 16 uur over en moet enkel nog 180 bouwmunten hebben. Ik ga het erop wagen en lp gebruiken voor die munten, heb zo mijn best gedaan om alle grondstoffen te krijgen haha :)
Wel jammer dat je Sims op het kookgedeelte/aanrecht geen borden neerzet.
Kookt er alleen en zet het eten ergens anders.
Zelfs liever op de grond, dan op het lege kook aanrecht. :(

En het kookeiland is ook maar 1 (wit) ster en 2 (zwart) sterren. Balen.

Afbeelding
Hoi,

Helaas is (was) de enige manier om aan bouwmunten te komen (afgezien van de extra bouwmunten die je soms gratis krijgt), via het ruilen van je kaarsen met de spinplant (of door gebruik van de Mega spinplant, maar die kost(te) 25 SP's per draai en is niet echt rendabel, tenzij je net veel geluk hebt met draaien).

Je hebt nu nog een dag (vroeger waren dat 2 dagen) om m.b.v. SP's de laatste prijzen te ontgrendelen. Maar als je meer dan 1 prijs nog moet ontgrendelen of als je alleen de laatste prijs nog hoeft te ontgrendelen maar daarvoor erg veel SP's nodig hebt, wordt het wel erg duur. Zelf vind ik enkele tientallen SP's vaak wel de moeite waard, maar als er nog honderden nodig zijn, vind ik dat meestal wat teveel (als ik ze al heb).
Als je voldoende LP's hebt, kun je de sociale puntenbloem gebruiken om SP's te draaien. Maar tenzij je veel geluk hebt, zul je gemiddeld hooguit 1 SP per 2 LP's draaien.

Zelf wacht ik dan liever tot het evenement een keer herhaald wordt. De prijzen die je nu hebt ontgrendeld hoef je dan niet meer te ontgrendelen.