Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

glowaapje schreef:Nee stond echt dat ik het met 5 personen moest doen, miss omdat ik nog niet zo lang bezig ben met het spel?
Daar lijkt het wel op!
Interessant om te zien of het aantal personen nog vaker af gaat wijken, dat is dan wel te verwachten.
Sim Plist » 13 dec 2019, 14:19 schreef:
glowaapje schreef:Nee stond echt dat ik het met 5 personen moest doen, miss omdat ik nog niet zo lang bezig ben met het spel?
Daar lijkt het wel op!
Interessant om te zien of het aantal personen nog vaker af gaat wijken, dat is dan wel te verwachten.
Stel circus gerust was bij mij ook in 30sec klaar, dus we zit er een foutje in het spel, voor mijn voordeel
Marie » 13 dec 2019, 18:25 schreef:Waar vinden jullie die kerstdecoraties? Zijn dat die ramen die ze bedoelen?
Bij mij telde hij het raam niet mee (of miss omdat ik er al 1 had in me inventaris..). Ik had een sneeuwpop, die grote kandelaar, een kerstlantaarn en een zuurstok volgens mij. Deze opdracht is ook een beetje vaag, want hij telde dus het raam niet mee, mijn kerstboom , -kaarsen en -bank ook niet.. maar die andere voorwerpen wel :?
glowaapje » 13 dec 2019, 18:41 schreef:Afbeelding

. Bij mij hoeven er maar 6 op de pc
Jij hebt wel veel geluk Hoeveel sims heb jij in je stad wonen je zei je nog niet zo lang speelde. Ik 34.
Laatst gewijzigd door molletje83 op 13 dec 2019, 19:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Eliine_94 » 13 dec 2019, 19:00 schreef:
Marie » 13 dec 2019, 18:25 schreef:Waar vinden jullie die kerstdecoraties? Zijn dat die ramen die ze bedoelen?
Bij mij telde hij het raam niet mee (of miss omdat ik er al 1 had in me inventaris..). Ik had een sneeuwpop, die grote kandelaar, een kerstlantaarn en een zuurstok volgens mij. Deze opdracht is ook een beetje vaag, want hij telde dus het raam niet mee, mijn kerstboom , -kaarsen en -bank ook niet.. maar die andere voorwerpen wel :?
Bij mij pakt hij het raam wel en daar stond ook 1x gratis bij maar weer niet of dat van de kadootje vanaf gelopen week was of uit me inventaris was.
Marie schreef:Waar vinden jullie die kerstdecoraties? Zijn dat die ramen die ze bedoelen?
Ik had daar ook moeite mee en heb uiteindelijk maar even gezocht op internet omdat ik geen kapitaal eraan wilde uitgeven. Bij "Buitendecoraties" kun je 4x een rendier voor 500 Simdollars kopen, dat is waarschijnlijk wel de goedkoopste optie.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 12