Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
ik ben zelfs weleens opnieuw begonnen omdat ik het spel naar mijn gevoel uitgespeeld had
is dat zonde of niet?

daarom doe ik ook niet meer aan google play kaarten.. als ik nu jurken van 10 euro koop in de online store, dan ben ik ze kwijt als ik opnieuw begin.. weleens gebeurd. zonde

ik doe dat pas weer als ik zeker weet dat ik met het huidige spel blijf spelen

Advertentie

het is me gelukt om simchase seizoen 6 en het live evenement fijn dineren ( ik dacht dat het live evenement zo heette) te winnen :D
als ik simchase seizoen 7 ook win dan ga ik een supermooi restaurant bouwen in de sims freeplay
vinden jullie het leuk als ik daar foto,s van deel in het screenshot topic?
dank je wel @Sim Plist
ik hoop dat het lukt. ik heb dag 1 van simchase seizoen 7 op tijd gehaald. nu de andere 6 dagen nog.
en anders maak ik er wat moois van met de dingen die ik al heb.
er komt dan ook een foto van het zelfgemaakte restaurant. ben van plan een penthouse te veranderen in een restaurant. lijkt me supergaaf. en met kerst geef ik er nog een kerstsfeertje aan

zal ik ook een kalender maken van een eerstvolgende update met video,s en nieuwe spullen/kleding uit de online store?
Je kan sowieso maar 2 huisdieren per huis hebben. Dus een hele boerderij maken, gaat helaas niet.
Hopelijk wordt dit ooit nog eens aangepast door de spelmakers, al is het maar voor 1 perceel.
Sim Plist schreef:Je kan sowieso maar 2 huisdieren per huis hebben. Dus een hele boerderij maken, gaat helaas niet.
Hopelijk wordt dit ooit nog eens aangepast door de spelmakers, al is het maar voor 1 perceel.
4 is mogelijk 2 pups en 2 volwassen dieren. Of het nog steeds kan weet ik niet maar je kon door een bug vrij veel dieren op 1 perceel hebben met name pups omdat je die kan dragen.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 16