Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Ja, ik heb er inderdaad ook last van.
Maar inmiddels heb ik een manier gevonden om het toch voor elkaar te krijgen:

Als je eerst klikt op een raam aan de voorkant (je ziet dan die groene blokken zoals in jouw afbeelding) kun je daarna op een raam aan de zijkant van het huis klikken.
Het is wel wat prutsen, want als je niet meteen op de goede plek klikt op de raam aan de zijkant van het huis, wil hij het geselecteerde raam van de voorkant van het huis verplaatsen. In dat geval moet je het geselecteerde raam eerst weer terugplaatsen en opnieuw proberen. Na een paar keer proberen lukt het me meestal wel.
Sim Plist » 05 nov 2019, 18:14 schreef:Ja, ik heb er inderdaad ook last van.
Maar inmiddels heb ik een manier gevonden om het toch voor elkaar te krijgen:

Als je eerst klikt op een raam aan de voorkant (je ziet dan die groene blokken zoals in jouw afbeelding) kun je daarna op een raam aan de zijkant van het huis klikken.
Het is wel wat prutsen, want als je niet meteen op de goede plek klikt op de raam aan de zijkant van het huis, wil hij het geselecteerde raam van de voorkant van het huis verplaatsen. In dat geval moet je het geselecteerde raam eerst weer terugplaatsen en opnieuw proberen. Na een paar keer proberen lukt het me meestal wel.

He super, bedankt voor de oplossing! :D
Vergelijkbare onderwerpen Statistieken Laatste bericht
Sims te veel
door Chekie 11 feb 2019, 22:18 De Sims Freeplay Algemeen
1 Reacties
2943 Bekeken
door Sim Plist
11 feb 2019, 23:09
Kan geen nieuwe sims toevoegen
door Debby 14 feb 2019, 08:30 De Sims Freeplay Algemeen
5 Reacties
2424 Bekeken