Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Hahaha Ik ben ook gestopt.... Gister inslaap gevallen en loop nou heel veel achter....

Is er iemand bij wie ik het veilig podium kan gebruiken? Xxxxx

Advertentie

Ik dacht dat ik vanochtend een sim aan de laatste taak had gezet ga ik net kijken had ik dat blijkbaar niet gedaan. Was dag 1 rond 12 uur begonnen dus dacht dan ga ik het niet meer redden maarw rivaal loopt zo ver achter dat dat misschien wel zo is.
Van de week een keer een slak gedraaid.

Afbeelding

Wordt vervolgd weet het over 2 uur.
molletje83 » 23 sep 2019, 12:04 schreef:Ik dacht dat ik vanochtend een sim aan de laatste taak had gezet ga ik net kijken had ik dat blijkbaar niet gedaan. Was dag 1 rond 12 uur begonnen dus dacht dan ga ik het niet meer redden maarw rivaal loopt zo ver achter dat dat misschien wel zo is.
Van de week een keer een slak gedraaid.

Afbeelding

Wordt vervolgd weet het over 2 uur.
Taak voltooid en nog ruim voor me rivaal klaar dus zo'n slak draaien is echt leuk
Het lijkt erop dat ze de race makkelijker hebben gemaakt ik had bij dag 5 weer de 36 voorwerpen in 1 keer(dit kan geen toeval meer zijn).
wel zijn de opdrachten in het park nog steeds duur dag 1t/m4 gaat nog wel maar vandaag is hij weer flink aan de prijs.
ik heb het racemuntje van gisteren bewaard. mocht mijn rivaal me op het laatste moment willen inhalen dan hoop ik ook op een slak of iets anders waarmee ik haar kan verslaan. :lol:
We zijn al weer bij de laatste dag beland ben met mijn 2 taak bezig kijken of het weer lukt om alle voorwerpen in 1x te krijgen.
En dan hebben we nog een dingetje ik heb niet genoeg geld om de park opdracht te doen om eerlijk te zijn de afgelopen 2 dagen heb ik ze al betaald met Sp's dag 5 heb ik hem afgekocht als laatste taak en dag 6 ingekort omdat dat het goedkoopste was.
Hopelijk krijg weer optijd genoeg Sp's bij elkaar.
gewonnen :D

met de 2 muntjes waarvan ik had gezegd dat ik ze voor de laatste dag zou bewaren ( wat ik ook gedaan heb)
won ik met 1 muntje grondstoffen en met het 2de muntje werd mijn rivaal een uur op pauze gezet. dat kwam heel goed uit :)