Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.
Met de volgende prijzen
Afbeelding
Afbeelding

Met als hoofdprijs.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik ga geen dag dingen meer neer zetten omdat die toch elke keer kwa tijden en aantal personen het zelfde is alleen wat je moet doen verschild.
Hier een link naar race 5 voor de tijden.
viewtopic.php?f=48&t=26096" onclick="window.open(this.href);return false;

Advertentie

Heeeey

Weet iemand misschien wat de Simstad-baars is die ik moet vangen? Mn opdracht is
Blunderende baars! Kan jouw Sim de juiste vis voor diens topgerecht vangen? Laat je Sim een simstad-baars vangen in het meer in het park.

Heeft dit te maken met de hobby vissen???


Afbeelding
Hoi,

E is geen direct verband met de hobby vissen.
Maar de opdracht zal wel op dezelfde manier gestart moeten worden als bij de hobby vissen, namelijk door met een volwassen Sim op het water in het park te klikken. Je zou dan de optie moeten krijgen om de Simstadbaars te vangen.
Klopt het is een hele aparte taak bij het vissen. Heeft niks met de hobby te maken.


Ik heb bij dag 2 dat je 36 voorwerpen moet zoeken voor het eerst in 1 keer voltooid.
Al mijn sims hadden er 3
Hopelijk later in deze missie het zelfde geluk.
Mijn Sims hadden er ook allemaal 3, waardoor die opdracht in een keer voltooid was. Dat kan geen toeval meer zijn :roll: .

Weet nog niet hoever ik doorga met de race, ik heb in elk geval geen geld genoeg om het helemaal te doorlopen of ik moet SP's gebruiken.
Maar in het begin is het nog niet zo duur, dus een paar dagen is wel te doen.
Sim Plist » 20 sep 2019, 19:05 schreef:Mijn Sims hadden er ook allemaal 3, waardoor die opdracht in een keer voltooid was. Dat kan geen toeval meer zijn :roll: .

Weet nog niet hoever ik doorga met de race, ik heb in elk geval geen geld genoeg om het helemaal te doorlopen of ik moet SP's gebruiken.
Maar in het begin is het nog niet zo duur, dus een paar dagen is wel te doen.
Ik laat deze race aan me voorbij gaan. Geen zin om weer bankroet te zijn erna haha.

Twijfel nog over de volgende race, die prijzen zijn wel erg leuk vind ik. Maar die is pas in Oktober.

Succes voor wie wel mee doet!
Ik vind deze keer de prijzen ook wel leuk. Ik kijk wel hoever ik kom.

Kwa geld ga ik het denk ook niet redden heb nog wel wat lp's en Sp's maar ik ga me niet suf koken om het te redden.
ik begin straks aan dag 3 van seizoen 6

dag 1 en 2 zijn gelukt. beide dagen gewonnen
nu alle andere dagen nog.

ik zou het wel leuk vinden als de andere leeftijdscategorieën ook prijzen ( kapsels,kleding) kregen met de simrace
maar ik ben al sowieso erg tevreden met alles wat ik nu al heb gewonnen
De eerste twee dagen ben ik ook goed doorgekomen.
De volgende prijs is pas op dag 5, dat gaat teveel kosten met zich meebrengen dus ik ben hier gestopt.

Succes voor degenen die nog bezig zijn!
ik hoop dat ze de prijzen van simchase en van het zwangerschaps evenement in verassingsdozen doen, of voor lp of sp bij de deals in de online store.
ik heb een aantal simchases gemist. dus ik hoop dat ik deze en latere simchases wel kan halen

ben nu bezig met dag 3. het is een nek aan nek race met mijn rivaal. maar ik loop voor omdat ik een muntje heb uitgegeven en zij nu 1 uur op pauze staat. :lol: