Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Goede middag simmers,

Ik ben heel benieuwd of er nog actieve buren op dit forum zitten. Het lijkt me erg gezellig om met actieve buren te spelen.

Op facebook heet ik Kelly Mulder
Laat maar weten of je ook actief bent

Groetjes

Advertentie

ik wil Wel buren worden, ik ben erg actief. Yuppy73 is mijn naam via game centre.



Kellox_ » 15 aug 2019, 13:00 schreef:Goede middag simmers,

Ik ben heel benieuwd of er nog actieve buren op dit forum zitten. Het lijkt me erg gezellig om met actieve buren te spelen.

Op facebook heet ik Kelly Mulder
Laat maar weten of je ook actief bent

Groetjes
Ben je op zoek naar een actieve buur dan zit je bij mij goed. Mijn game centre naam is Yuppy73, dus als je mij toe wil voegen dan sta ik er open voor. In het huis achter de vulkaan op het eiland vind je bijna alles wat je nodig hebt, mis je iets geef dat dan even door of zoek in mijn stad
Vjolijn » 15 dec 2019, 23:33 schreef:Ik ben op zoek naar nieuwe buren!
Je kunt me toevoegen via Game Center:
Vjolijn
Om je te kunnen toevoegen via Game Center heb ik gegevens nodig om je een iMessage te kunnen sturen, dus e-mailadres of 06. Als je tenminste je iOS is bijgewerkt en Game Center alleen nog te vinden is via instellingen. Laat het me weten via een PB en ik nodig je uit.
Laatst gewijzigd door Belle op 18 dec 2019, 11:25, 2 keer totaal gewijzigd.
Sims2019 » 26 okt 2019, 17:38 schreef:Ik ben nieuw gestart en zoek buren voor sociale missies,
Voeg me toe via gamecenter:

N1cole-87

Dank je wel alvast!
Hoi, ik kan je niet toevoegen met een gebeuikersnaam, daarvoor heb ik je e-mail nodig om je uit te kunnen nodigen via iMessage. Stuur je me een PB?