Hier kan je walkthroughs vinden voor de missies en evenementen in De Sims FreePlay.

Advertentie

Zeer jammer om te lezen dat de hobby onmogelijk is om te halen!!
Ben namelijk dol op nieuwe kleding of haar dingen.
Ik verwacht morgen aan de hobby te beginnen, maar na het lezen van jullie berichtjes, heb ik er absoluut geen zin in :cry:

Toen met de mode hobby zat er een fout in het spel, daardoor had ik toen de onmogelijke hobby ook binnen de tijd gehaald en dus het skydive gebeuren gewonnen. Hopelijk is dat met deze hobby ook het geval.
lotte9999 » 20 aug 2017, 17:18 schreef:ik moet de keuken opruimen. maar heb geen idee hoe. weet iemand raad?? er staat : hint, kijk of je de !-bellen ziet
Als het goed is zie je blauwe ! Uitroeptekens dat zou je moeten opruimen.
Ik heb de missie niet gekregen maar wel de missie die daarna volgt, de missie groovers and movers, en de eis is dat ik eerst deze missie moet afronden terwijl de dagen van de missie groovers en moovers wel door teld naar minder dagen
Het klopt dat je eerst de "Gezondheidshub" moet bouwen en de daaraan verbonden missie "Groovy Goeroe" moet hebben voltooid. Dit ontgrendelt de aerobics-hobby, die je nodig hebt om de missie "Groovers en Movers" te kunnen doen.

Maar normaal gesproken zou je wel een tijd van te voren een waarschuwing behoren te krijgen, dat je die missie "Groovy Goeroe" eerst moet afronden, zodat je op tijd klaar kan zijn voordat de aangekondigde missie "Groovers en Movers" start. Al is mijn ervaring dat die tijd nadat zoiets wordt aangekondigd, vaak veel te krap bemeten is.

Als je die missie "Groovy Goeroe" niet op tijd af hebt, gaat dat vervelend genoeg inderdaad ten koste van de tijd die je nog overhoudt voor de missie "Groovers en Movers". Die laatste missie start namelijk precies op een bepaalde datum en tijd, voor iedereen gelijktijdig dus.