Hier kan je alles kwijt over De Sims 4 op de Mac.
Hallo mensen,

Toen ik het nieuws hoorde dat de Sims 4 niet op Mac uit zou komen, brak mijn kleine simmers-hartje, maar ik gaf niet op en heb een manier gevonden waarop je toch de Sims 4 kan spelen op je iMac of Macbook.

Wat je doet is dat je op Google het bestand Bootcamp 5.1 voor iOS download.
Dit programma geeft je de mogelijkheid Windows 7, Windows 8 of Windows 8.1 te installeren op je Mac.
Naar jouw persoonlijke keuze installeer jij het besturingsprogramma op je mac.

LET OP!!

Je hebt een installatiedisk nodig van een van de aangegeven besturingsprogramma's en het moet per se een 64 bit disk zijn. Anders zal Boot Camp 5.1 het programma niet installeren.

Vervolgens volg je de aanwijzingen die Boot Camp 5.1 je geeft en installeer je een van de Windows programma's.

Nadat je deze hebt geinstalleerd heb je volledige toegang tot alle Windows opties op jouw eigen Mac.

Het enige wat je dan nog moet doen is Origin downloaden, de Sims 4 kopen en hem installeren op je Origin account.

Ik hoop dat ik simmers met een Mac hier mee heb geholpen en ik wens jullie alvast veel speelplezier.

Groeten en Succes,

Colin te Booij. :D

Advertentie

Omg, als dit werkt ben je echt mijn grootste redder ooit!
Ik heb voor kerst de Sims 4 gekregen van mijn vriend, omdat ik zo'n Sims verslaafde ben.
Ik heb mezelf alleen beloofd om de Sims 4 te negeren, omdat ik net een Imac had gekocht en dus geen Sims meer kon veroorloven. Daarbij is me ook ontglipt dat de Sims 4 niet op de Imac kon!
Dus ik was super blij tot ik er achter kwam dat hij het niet wou doen.
Ik wacht nu in spanning af!

Ik weet niet wat ik fout doe, maar hij pakt hem niet. :{
Het is voor iedere Imac, Ibook etc. anders.
Maar ook als ik de geschikte voor mij doe (Imac 21.5 inch, eind 2013) lukt het me niet, help?
Je moet betalen voor Bootcamp. Behalve als je de illegale versie download… Maar die versie zou ik niet aanraden want er kunnen dan virussen op je mac komen...
Ik wacht al lang op morgen....ben benieuwd! Nog even hopen dat ik morgen ook nog tijd heb er voor!