Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Skirsten schreef:Ik ben op zoek naar een buur met een veilingpodium. Niemand van mijn buren heeft er een waardoor ik mijn doel niet kan voltooien.
Voeg me toe via gamecenter kirsie^^

Advertentie

hoi
ik zoek buren die een schildersezel hebben.
Ik speel via facebook wil je je naam sturen als ik je mag toevoegen mijn naam op fb is lore uyttenhove
Yeey ! Wat leuk! Wil ook graag meer buren! Ben zelf nog niet zo heel ver maar als je iets nodig hebt ga ik mijn best doen t te plaatsen!
Speel via gamecenter en mijn naam is: R.ch3lla

Zoek zelf iemand met een veilingpodium??

Groetjes! En hopelijk tot in de Sims! Haha
Nefje schreef:Ik heb weer een aantal mensen hier toegevoegd. :)

Alles staat nog steeds bij deze twee huizen.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Hoi hoi wat is uw naam bij Sims freeplay? Ik speel via gamecenter en zou graag meer buren willen!
Hoi,

Ik ben opzoek naar buren met een brandweerpaal. Zelf heb ik een sneeuwpark, hobby plaats, restaurant, disco, zwembaden enz. Wie kan me zeggen hoe ik mensen kan toevoegen?
hoi,
ik moet voor een opdracht bij de buren een roddelblad lezen, heeft iemand dat misschien?
mijn Game Center is fl0ortje floor, de eerste 0 is een nul
Het account waarmee ik Sims Freeplay speel is: https://www.facebook.com/profile.php?id=100007378248195
Ik weet niet precies wat ik hier moet zetten wat ik allemaal heb, maar ik heb sowieso een hond, gitaar, krijtbord, tovenaarspodium, kristallen bol.
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 186