Heb je De Sims 4 problemen of vragen over laptopaankoopadvies? In dit forum kan je om hulp vragen of medeSimmers helpen met hun problemen.
Ik heb ook een account probleem,weet niet of ik het op dezelfde topic mag vertellen,maar dat hoor ik dan wel....

ik heb twee accounts bij orrigin blijkt,vergeten denk ik....maar al mijn sims3 spellen staan op de ene account en de sims 4 is automatisch op die andere gekomen,beide accounts hebben een andere email...maar nu krijg ik in sims 4 mijn beloningen niet meer....;-(

erg jammer je kunt accounts koppelen maar dan heb ik echter geen idee hoe.....jullie wel????

vriendelijk gegroet simexotica....

Advertentie

Ik heb je bericht even verplaatst naar een nieuw onderwerp.

Dat is erg vervelend dat je spellen op twee verschillende accounts staan. Hier kan je zelf helaas niets aan veranderen. Wat je wel kunt doen is contact opnemen met de EA helpdesk. Ik heb wel eens situaties gezien waarbij EA de twee accounts van iemand heeft 'samengevoegd' wat volgens mij neerkwam op dat de games van het account waar de minste games op stonden werden overgeheveld naar het andere account.

Volgens mij heb ik ook wel eens gelezen dat EA dit niet altijd doet, dus misschien is het maar net afhankelijk wie je bij de helpdesk treft. Wie weet heb jij geluk, dus als ik jou was zou ik het gewoon proberen: http://www.pinguintech.nl/simclopedie/t ... -helpdesk/
heyy nefje bedankt voor je antwoord.....;-)

ja dan is het gewoon dikke pech hebben maar ik heet liever falsesim dan sigaretje...en als je die accounts samen voegd zou falsesim eraf gaan omdat daar alleen de sims4 staat,en op die andere alle sims3 spellen.....

dan laat ik het maar zo heb ik straks twee accounts vol spellen haha...want de sims4 gaat ook nog wel uitbreiden toch???

oke ja wist niet of het op die kon/mocht ....maar van topic verplaatst is goed;-) weet ik dat voor de volgende keer.

vriendelijk gegroet van simexotica/falsesim
Je kan het altijd proberen om het te vragen en daarbij aan te geven welk account je het liefste wilt behouden.

Update: Ik kwam net dit bericht tegen. Misschien is handig voor als je ook de naam wilt veranderen:
Je kan overigens wel jouw Origin ID veranderen. [...]
We heard you wanted to change your Origin ID, so we created a new tool for you to change it! Simply go to http://www.origin.com/us/change-id and login with your EA or Origin Account username and password. Now you are free to change your Origin ID to something new and exciting!

Follow these steps to change your Origin ID within the client:

Login to the Origin client (if not already).
Click on your screenname.
Click on Edit My Profile.
Click on Change Origin ID.
You should be redirected to http://www.origin.com/change-id. Note, if you are not in the United States, please find your region-specific link below.
Choose your new Origin ID.

Caution: If you use the same persona for EA's forums, this action may affect elements of your forums identity; including post counts, standing, and permissions. You may also have to log out of the forums if you're signed-in during the name change.
Bron: https://help.ea.com/article/change-your-origin-id
hey nefje bedankt ga eens kijken wat ik kan doen ...ik stond als sigaretje bij the sims community en daar kan je het niet veranderen ook niet in origin....en daarom vroeg ik dat omdat ik mijn origin account van die andere veel leuker vind maar heel die sims community staat op die ene account...ik heb daar maar 1 account...die dus...en dan verdwijnt de leuke ben ik bang.....het rookverbod geld niet voor internet hahaha :lol: ....grapje.....

ach hier is mijn naam normaal......straks als al die uitbreidingen van de sims 4 komen wereldreizen enzo....dan is ook dit spel weer helemaal leuk en dan gebruik ik die sims 3 toch niet meer....sims3 is leuk hoor nog steeds,maar ik heb al gezien dat de sims4 met die uitbreidingen veel mooier worden....;-) en die beloningen beetje jammer maar zijn maar lampjes..kom er wel overheen hoor haha...;-)

vriendelijk gegroet simexotica/falsesim....