Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.

Advertentie

Wie wil mijn buurman of buurvrouw worden? Ik heb iemand nodig in het bezit van een brandweerpaal!
Alvast bedankt!
Ik zit overigens in level 44 en heb volgens mij alles waarmee je opdrachten kan voltooien.
Laatst gewijzigd door Maaikie op 05 okt 2014, 19:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoi ik ben nog niet zo lang bezig met sims freeplay en heb daardoor dus nog niet zo veel maar is het mogelijk om toch naar buren te vragen aub? Je kunt me vinden op Facebook onder de naam Anita melsen. Hartelijk bedankt
Wie wil me toevoegen op gamecenter? Tombeens1980
Inmiddels ben ik weer in level 14, na helaas opnieuw moeten installeren van het spel en geen cloud :(

Gr Dianne
Hoi.

Ik heb een vraagje, zouden jullie mijn kunnen toevoegen op facebook? Ik heb geen vrienden op mijn facebook die dit spel spelen.. Dus ik kan heel veel opdrachten gewoon niet doen, en dat kost me super veel lp's..
Ik ben te vinden op de naam "laurie gieskes". Stuur dan wel een pb-tje dat het voor de sims is, anders annuleer ik..
Gr...
Hoi,

Ik ben nog maar net met het spel begonnen en ben nog niet zo erg bezig met buren enzo. Maar ben (zoals een echte simsverslaafde natuurlijk beaamt) alweer lekker verslaafd.

Mocht iemand buren nodig hebben, ik ben op fb als sims pien te vinden. Ik heb nu misschien nog niet zo veel te bieden qua gebruiksvoorwerpen, maar daar zal hopelijk snel verandering in komen :)
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 186