Informatie en tips over De Sims FreePlay. Stel hier je vragen over het spel en vind nieuwe buren in het De Sims FreePlay burentopic.
Ik ben op zoek naar buren, ben level 9 en heb brandweerkraan, spiegel, voetbal en modestudio.
Ik heb naar een aantal mensen een verzoek gestuurd.
Je kunt mij toevoegen op het gamecenter mijn naam is Noblesse41
Alvast bedankt

Groetjes Noblesse

Advertentie

Hallo,
Ik zoek ook nieuwe buren ... Zouden jullie mij Willem toevoegen? Ik ben level 32.
Alle spullen zijn bij in de stad aanwezig zodat jullie jullie opdrachten kunnen voltooien! De meeste spullen staan in het huis links van de brandweer karzene! Als je iets mist graag aangeven , wil jullie graag helpen. Een zwembad heb ik bij een van de 4 huizen bij de brug.
Je kan me toevoegen via game center: M1en
Groetjes x
@Nefje, ik heb een vriendschapsverzoek gestuurd op fb aangezien ik aan de opdracht met de brandweeerpaal zit. Is dat oké? ^^
Hey kun je mij even toevoegen, mijn game center naam is papa aart.
Ik moet veilen oefenen, en ik had een probleem met kaas en tomaat op toast maken. Want als ik het op het broodrooster wou maken sotnd er fornuis 1 ster en als ik het op het fornuis probeerde te maken zei die broodrooster 1 ster. Weet jij wat er aan de hand is??
Alvast bedankt,
Groetjes Bente
Hoi allemaal,

Ik zoek ook buurtjes voor mijn sims freeplay. Je mag me toevoegen via gamecenter: L.aura88
Ik heb ook redelijk wat dingen (telescoop, brandweerpaal, voetbal enz. Spullen uit de dumpwinkel dus) in mijn buurt (nu lvl 16) en wil jullie ook helpen. Laat dus maar weten als je iets mist. :)

Groetjes Laura
Hallo,

Ook ik zoek buren voor de Sims Freeplay. Ik ben zelf net gestart dus heb nog niet veel voorwerpen die jullie zouden kunnen helpen.. ( enkel een schoolbord en een spiegel)
Via gamecenter kun je me vinden onder de naam ukkie0769 ;)
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 186