Hier kan je al je Sims Verhalen delen met andere fans.
Dus als ik het goed heb kun je als kleptomane zwerver in andermans vuilnisbakken wroeten en de spullen die je eruit haalt verkopen voor geld? Om na 2 winters dus je kavel om te bouwen in een normale huisje boompje beestje situatie?

Advertentie

Als ik het goed begrijp mag je na het "ruïneren" van je Sim (tot 100 $) zoveel verzamelen als je maar wilt en dit gaan opsouperen in het restaurant bv. dmv het vinden van edelstenen, vissen en insecten. Dumpduiken in containers kan ook wat opleveren. Mag je slapen in de bib (als dat kan, ik weet het niet) of overdekte zwembaden (m.i. mag je niet zomaar een douche nemen in het zwembad)?
Ik ga de uitdaging aan... ik zie wat er van mijn Sim terecht komt...
Ik wilde niet meteen al te veel regels stellen, maar je kan natuurlijk voor jezelf altijd nog wat meer 'regels' bedenken. Het lijkt mij inderdaad wat vreemd om te gaan slapen (of een dutje te doen) in de bibliotheek of ander gebouw. De sportschool had ik in ieder geval uitgesloten omdat die wel erg veel gemakken biedt, maar ik denk dat iedereen beter voor zichzelf kan bepalen of je ook andere gebouwen wilt uitsluiten.

Succes in ieder geval als je deze uitdaging wilt gaan doen! :)
Nog een laatste vraagje (ik ben aan de winter gekomen): een iglo plaatsen, is dit "bouwen"? Ik (mijn Sim) heb een relatie met de postbode. Ik zou een verloving met haar willen maar ze is er al even erg aan toe als ik (dakloos), dit buiten het feit dat zij werkt en ik niet. De douches van het zwembad lijken met niet zeer geschikt om je-weet-wel... :-)
Je mag je Sim inderdaad een iglo laten bouwen. Dat was ook eigenlijk de bedoeling om de winter te kunnen overleven. Ik heb mijn Sim in ieder geval een iglo laten bouwen. :P

Haha, je Sim heeft het niet echt getroffen in de liefde heh? :P