Hier kun je de laatste nieuwe mededelingen over de site en het forum vinden.
Sinds vandaag kan je op ons forum ook een avatar uit de galerij kiezen. Deze avatars hebben we zelf gemaakt met behulp van renders en materiaal van EA. Op dit moment hebben we avatars toegevoegd met de volgende thema's: De Sims 4, De Sims 3 en De Sims Middeleeuwen. Daarnaast hebben we nog een MySims avatarpakket van EA in de oude doos gevonden en toegevoegd zodat je die ook via de galerij kan selecteren.

Verder hebben we ook de maximale grootte van de avatars verhoogd naar 120 x 120 pixels.

Afbeelding
Klik in het gebruikerpaneel op "Galerij weergeven" om een avatar te selecteren.


Afbeelding
De avatars zijn geordend per categorie: De Sims 4, De Sims 3, De Sims Middeleeuwen en MySims. Kies een avatar die je leuk vindt en klik op 'versturen'. De door jouw gekozen avatar zal nu naast jouw berichten op het forum verschijnen.

Advertentie

Hoi ik ben nieuw hier en ik wil ook een leuke avatar hebben alleen mij lukt het niet om een ander plaatje te doen want bij mij staat er dan helemaal beneden annuleer en reset maar geen verzend kan iemand mij misschien helpen ??? :roll: :D :?:
@Chakealy Bedankt voor het doorgeven, dit was inderdaad een foutje in de nieuwe avatargalerij. Het is nu aangepast en als het goed is kan je nu wel een avatar instellen. :)